اخبار داغ

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

اطلاع رسانی، شفافیت و ارتباط با مردم سرلوحه کار در وزارت مردم است

اطلاع رسانی، شفافیت و ارتباط با مردم سرلوحه کار در وزارت مردم است
سرپرست تعاون کار ورفاه اجتماعی استان یزد گفت: دسترسی همه مردم به صورت یکسان به اطلاعات و شفافیت در این حوزه باعث می شود که افرادی که ارتباطات خاصی با دستگاه دارند و به واسطه آن منافعی پیدا می کنند ناکام بمانند و تبعیض و بی عدالتی نیز نابود شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدرضا فلاحتی سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در جمع روابط عمومی های شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان حضور یافت و با بیان اینکه مسئولیت روابط عمومی بسیار سنگین هست گفت: کار روابط عمومی بسیار مهم است و شاید بعضی از سازمان ها و شرکت ها نگاهی که به روابط عمومی دارند این است که روابط عمومی مسئول بزک و تزئین کردن و کار بد را خوب جلوه دادن است در حالیکه این نگاه از اینجا نشأت می گیرد که به مخاطب به چشم مشتری نگاه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در اداره های ما این نگاه حاکم نیست چرا که مخاطب ما مردم هستند افزود: مردم ولی نعمت ما هستند این نگاه و اعتقاد ما هست پس باید واقعیت ها را با مردم در میان گذاشت.

,

فلاحتی با بیان اینکه وظیفه روابط عمومی است که با چه شیوه ایی با مردم ارتباط برقرار کند تاکید کرد: در سازمان ها روابط عمومی می تواند نقاط ضعف را خوب جلوه بدهند و یا اینکه بیان واقعیت و شفافیت با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و مسیر دوم باعث برقراری ارتباط خیلی قوی بین مردم و سازمان می شود و نتیجه آن بازگشت اعتماد و امید مردم به آن نهاد و دستگاه است.

,

این مقام مسئول استانی خاطرنشان کرد: دسترسی همه مردم به صورت یکسان به اطلاعات و شفافیت در این حوزه باعث می شود که افرادی که ارتباطات خاصی با دستگاه دارند و در قبل آن منافعی پیدا می کنند ناکام بمانند و تبعیض و بی عدالتی نیز از آن اداره رخت بربندد.

,

وی با بیان نقش روابط عمومی های در راستای شفاف سازی گفت: روابط عمومی ها با ارتباط با بخش های مختلف سازمان، اطلاعات آنها را در دیک دیوار شیشه ای و شفاف قرار می دهند و دسترسی همگانی مردم به اطلاعات منتج به نظارت هماهنگی آنها بر سازمان می شود.

,

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با تاکید بر اینکه نظارت هماهنگی جایی شکل می گیرد که ارتباط خوبی با مردم داشته باشیم تصریح کرد: با توجه به اینکه روابط عمومی ها رابطی بین مردم و دستگاه هستند می توانند ساز و کارهایی را تعریف کنند تا این نظارت هماهنگی توسط مردم تقویت شود چرا که این نظارت باعث اعتماد مردم به دستگاه شده و جلوی بسیاری از تخلفاتی که در عدم شفافیت شکل می گیرد را می گیرد.

,

وی در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه وزارت مردم شعار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است گفت: در استان ها مجری سیاست های دولت مردمی و وزارت مردمی دستگاه های شورای هماهنگی هستند و روابط عمومی ها با مشاورهای صحیح می توانند وظایف دستگاه ها را به مدیران یادآوری کرده و راهکارهای مناسبی به آنها جهت اجرای سیاست های وزارت مردم بدهند.

,

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد حضور برخی از واحدهای دستگاه ها در بین مردم و رفع مشکلات آنها در محل را با توجه به مردمی بودن وزارت خواستار شد و افزود: در این راستا باید برنامه ریزی اساسی شکل بگیرد و تعامل همه روابط عمومی دستگاه های زیر مجموعه وزارت در این زمینه بسیار حائز اهمیت است که با چه سازوکاری اخبار و اطلاعات را برای مردم منتشر کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه