اخبار داغ

رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان خبر داد؛

برنامه‌های ورزشی هیئت سوارکاری زنجان در حال تدوین است

برنامه‌های ورزشی هیئت سوارکاری زنجان در حال تدوین است
رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان برنامه‌های ورزشی هیئت سوارکاری زنجان در حال تدوین است گفت: رایزنی برای برگزاری دوره کلانتری درجه دو و طراحی مسیر مسابقات پرش با اسب ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات انجام شده در هیئت سوارکاری استان زنجان بعد از بازگشایی باشگاه های ورزشی، اظهار کرد: دو مسابقه پرش با اسب در شهرستان خرمدره، و چهار مسابقه پرش با اسب در شهرستان زنجان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به برگزاری مسابقه قهرمانی استانی پرش با اسب، ابراز کرد: شو زیبایی اسب در شهرستان خرمدره و شو سواره زیبایی در شهرستلان زنجان برگزار شد.

,

رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان با بیان اینکه یک مسابقه استقامت در زنجان برگزار شده است، تصریح کرد: مسابقات استقامت 40 و 80 کیلیومتر در تاریخ 5 آذر به میزبانی زنجان برگزار شد.

,

وی با بیان اینکه یکی کارگاه مسابقات استقامت در زنجان برگزار شد، عنوان کرد: دوره داوری درجه دو پرش با اسب کشوری به میزبانی زنجان در 7 تا 9 آذر به میزبانی زنجان برگزار شد.

,

رجبی با بیان اینکه تا پایان اسفند ماه به خاطر برودت هوا برنامه‌های و رویدادهای هیئت تقریبا تمام شده است، ادامه داد: یک کارگاه آموزشی نعل‌بند و باز آموزی مربیگری در استان زنجان برگزار می‌شود.

,

وی با بیان اینکه چند درخواست برگزاری کارگاه به فدراسیون اعلام شده است که در صورت تایید برگزار می‌شود افزود: کلانتری درجه دو و طراحی مسیر مسابقات پرش با اسب از فدراسیون در خواست شده است که در صورت تایید برگزار می‌شود.

,

رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان با بیان اینکه برنامه ریزی و تدوین تقویم ورزشی بسته به تدوین تقویم ورزشی فدراسین سوارکاری ایران است، ادامه داد: در صورت تدوین تقویم ورزشی فدراسیون سوارکاری برنامه‌ریزیهای لازم جهت حضور سوارکاران در مسابقات و رویدادهای ورزشی انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه