اخبار داغ

شهردار منطقه ۲۰ تهران:

شهرری ترکیبی از پروژه‌های زیرساختی و محله‌ای می‌خواهد

شهرری ترکیبی از پروژه‌های زیرساختی و محله‌ای می‌خواهد
شهردار منطقه ۲۰ تهران گفت: شهرری به ترکیبی از اجرای پروژه‌های بزرگ و زیرساختی و از سویی پروژه‌های محله محور نیاز دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد ناظم منصوری در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار کرد: منطقه ۲۰ به اجرای پروژه‌های بزرگ و زیرساختی و در کنار آن پروژه‌های دیگری در برش‌های محله‌ای نیاز دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی عنوان کرد: شهرری در این دوره مدیریت شهری به اجرای پروژه‌های بزرگ تفریحی و خدماتی مانند بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها نیاز دارد، از سویی تبدیل کارخانه سیمان به موزه صنعت سیمان از پروژه‌های بزرگ به‌شمار می‌رود.
,
 
,
شهردار منطقه ۲۰ خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های زیرساختی، بزرگ و ماندگار طبیعتا به تخصیص اعتبارات و بودجه‌های کلان نیاز دارد، از طرفی نباید از اجرای پروژه‌های محله محور غافل ماند.
,
 
,
منصوری تاکید کرد: به این ترتیب معتقدم شهرری در کنار ابرپروژه‌ها، به شدت به پروژه‌های کوچکتر در مقیاس و برش محله‌ای نیاز دارد، تا همه مناطق از توسعه متوازن بازنمانده و ساکنان آن از خدمات مدیریت شهری بهره‌مند شوند.
,
 
,
وی با اشاره به تاکید شهرداری تهران بر سیاستگذاری و اجرای پروژه‌هایی با هدف حفظ هویت و اصالت شهری در کلانشهر تهران، افزود: شهرری به واسطه غنای دیرینه فرهنگی، مذهبی و هویتی نیازمند توجه ویژه‌تر در حوزه اصالت شهری است.
,
 
,
شهردار منطقه ۲۰ تهران ادامه داد: بنابراین مدیریت شهری تهران باید بخشی از پروژه‌ها و منابع بودجه‌ای را به‌منظور احیاء و نمود یافتن باورهای فرهنگی به سمت شهرری گسیل کند، به نحوی که داشته‌های فرهنگی و هویتی این شهر هر چه بیشتر عینیت یافته و متجلی شود.
,
 
,
منصوری تصریح کرد: بدون شک توجه به این بُعد مهم می‌تواند بسترساز باز زنده‌سازی بخش‌هایی از تاریخ، فرهنگ، هنر و در مجموع غنای فرهنگی شهرری شده و بسیاری از ظرفیت‌های بالقوه در این عرصه‌ها را متجلی و آشکار کند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه