اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد؛

اجرای برنامه های آموزشی یکی از راهکارهای مهم عبور از شرایط کم‌آبی است

اجرای برنامه های آموزشی یکی از راهکارهای مهم عبور از شرایط کم‌آبی است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به انعقاد تفاهنامه همکاری بین شرکت‌های صنعت آب و برق با ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس گفت: آموزش و ارتقای سواد آبی، یکی از راهکارهای مهم عبور از شرایط کم‌آبی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جزءقاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به اینکه با موضوع کم‌آبی و کمبود انرژی مواجه هسیتم، وضعیت آبی کشور در مجموع خوب نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه آموزش و ارتقای سواد آبی، یکی از راهکارهای مهم عبور از این شرایط است، خاطرنشان کرد: در راستای آموزش و ارتقای سواد آبی در بین اقشار مختلف و به‌ویژه جامعه دانش‌آموزی، نشست مشترکی بین مسئولان صنعت آب و برق و همچنین آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان برگزار شد.

,

جزءقاسمی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف ترویج مصرف بهینه آب در سال‌های گذشته افزود: شرکت‌های صنعت آب و برق استان برای افزایش بُرد و تاثیر این موضوع می‌خواهد برنامه‌های آموزشی خود برای سطوح مختلف دانش‌آموزی در مقاطع تحصیلی را با همکاری آموزش و پرورش انجام دهد.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال برای گسترش همکاری‌های فی‌مابین و توسعه آموزش‌ها، تفاهنامه همکاری بین شرکت‌های صنعت آب و برق و همچنین ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان منعقد شد.

,

وی افزود: خروجی این تفاهنامه، آموزش دانش‌آموزان و ارتقای سواد آبی آن‌ها برای مصرف بهینه آب و برق و ترویج فرهنگ استفاده صحیح از انرژی است.

,

جزءقاسمی در خصوص جزئیات این تفاهنامه با بیان اینکه تفاهنامه شامل بخش‌های مختلف آموزش، توزیع بسته‌های فرهنگی و برگزاری جشنواره است، اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب همه‌ساله برنامه‌هایی مانند زنگ آب، جشنواره نخستین واژه «آب» ، توزیع بسته‌های فرهنگی و اجرای سایر برنامه‌های فرهنگی از جمله نمایش، تئاتر و مسابقه برای ترویج مصرف بهینه آب را اجرا می‌کرد.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: برای هدفمندتر کردن و افزایش بهره‌وری این برنامه‌ها طی امضای تفاهمنامه، آموزش و پرورش را نیز در اجرای برنامه‌ها سهیم می‌کنیم که موضوع آب به دروس آموزشی دانش‌آموزان هم وارد شده و جزء برنامه‌های آموزشی مدارس قرار گیرد.

,

وی یادآور شد: تفاهنامه مذکور بین شرکت‌های آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، برق منطقه‌ای و توزیع برق استان با ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس منعقد شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه