اخبار داغ

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

احصای کارشناسانه نیازمندی خانواده زندانیان استان یزد ضروری است

احصای کارشناسانه نیازمندی خانواده زندانیان استان یزد ضروری است
سردار پورشمسی در دیدار با مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان یزد از آمادگی لازم سپاه برای حمایت و رسیدگی به خانواده زندانیان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سردار رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان یزد از آمادگی لازم سپاه برای حمایت و رسیدگی به خانواده زندانیان خبر داد و اظهار کرد: کنگره چهار هزار شهید در سال قبل به خوبی ظرفیت های بسیار توانمند بسیج در اقشار مختلف را نشان داد که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای رسیدگی به خانواده‌ها زندانیان نیز استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,


پورشمسی اظهار داشت: سپاه الغدیر در راستای اقدامات حمایتی و سازندگی خود در زمینه‌ها و موضوعات بسیاری از قبیل طرح اطعام ۱۰ هزار یتیم، ۶۵۰ پروژه محرومیت زدایی از روستاها و ... تعهدات زیادی داده است به طوری که تمام ظرفیت ها و گروه های جهادی استان تمام قد زیر بار تعهدات قرار دارند.

وی با بیان ضرورت و اهمیت اشتغال‌زایی برای خانواده زندانیان گفت: ۱۶ کارگاه اشتغال‌زایی در سطح استان راه‌اندازی خواهد شد که خانواده زندانیان می‌توانند در این کارگاه‌ها مشغول به کار شوند. علاوه بر این می‌توان فضای لازم نیز برای راه‌اندازی کارگاه اشتغال‌زایی در اختیار انجمن قرار گیرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر این که ابتدا باید یک بررسی کارشناسی و جامع از منازل خانواده زندانیان در راستای احصاء مشکلات و نیازمندی های آنان صورت گیرد اذعان داشت: در راستای اشتغال‌زایی، اقدامات فرهنگی و همچنین بهسازی منازل خانواده زندانیان باید با بسیج سازندگی جلسات تخصصی برگزار شود.

پورشمسی با اشاره به اجرای کنگره هزار شهید دانش‌آموز در استان گفت: از جمله برنامه‌های این طرح توزیع بسته های لوازم التحریر بین خانواده‌های نیازمند است که در این طرح به خانواده زندانیان نگاه ویژه خواهد شد.

وی تصریح کرد: رویه سپاه در اقدامات فرهنگی و حمایتی به این صورت است که با فرهنگ سازی و تکیه بر ظرفیت های مردمی برنامه های خود را اجرا میکند و از این رو در راستای برنامه های حمایتی برای خانواده زندانیان نیز می‌توان از ظرفیت های مردمی و بسیج استفاده کرد چرا که هر زمان خود مردم وارد عمل شوند نتایج بهتری حاصل خواهد شد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه