اخبار داغ

نمایش درخشان در دیدار ایران - نروژ

هندبال بانوان قهرمانی جهان| گزارش نشریه معتبر اسپانیایی از سنگربان ایران؛ مارکا: خلیلی احساسی‌ترین لحظه بازی را رقم زد

هندبال بانوان قهرمانی جهان| گزارش نشریه معتبر اسپانیایی از سنگربان ایران؛ مارکا: خلیلی احساسی‌ترین لحظه بازی را رقم زد
روزنامه معتبر «مارکا» در گزارشی به انتخاب فاطمه خلیلی به عنوان برترین بازیکن دیدار تیم‌های ملی هندبال بانوان ایران – نروژ واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، روزنامه معتبر اسپانیایی «مارکا» با انتشار عکسی از فاطمه خلیلی در گزارشی به لحظه انتخاب دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان ایران به عنوان ارزشمندترین بازیکن دیدار پرداخت و آن را احساسی‌ترین لحظه پس از بازی تاریخی ایران مقابل نروژ دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این گزارش آمده است: پس از پیروی نروژ مقابل تیم ملی ایران چنین تصویری منتشر شد. در حقیقت این تصویر گویای احساسی‌ترین لحظه پس از بازی تاریخی ایران مقابل نروژ بود که دروازه‌بان ایران به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد. این اولین حضور ایران در جام جهانی است در حالی که تیم ملی نروژ قهرمان جهان و ابرقدرت اروپا و یکی از مدعیان برای کسب مقام قهرمانی است.

,

انتخاب دروازه‌بان ایرانی، فاطمه خلیلی به عنوان بهترین بازیکن زمین بزرگترین غافل‌گیری بود که برای این مسابقه اتفاق افتاد. اگر چه این دروازه‌بان در طول ۳۳ دقیقه بازی ۲۱ گل دریافت کرد اما در مجموع بازی عملکرد درخشان و قابل توجهی داشت و در حقیقت ۶ سیو موفق باعث شد به حملات هجومی تیم نروژ ضربه وارد کند.

,

لحظه ای که بلندگو سالن نام دروازه‌بان ایرانی را اعلام کرد، با تشویق بازیکنان هم تیمی‌اش و حتی بازیکنان نروژ و حضار قرار گرفت. نوع خوشحالی بازیکنان ایرانی به شکلی بود که انگار پیروز این بازی بودند. در پایان عکسی خاطره‌انگیز با حضور دو تیم زیر تیرک‌های دروازه گرفته شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه