اخبار داغ

وزیر کشور:

مکتب شهید سلیمانی همچنان زنده است

مکتب شهید سلیمانی همچنان زنده است
وزیر کشور با اشاره به مکتب و نهضت حاج قاسم سلیمانی گفت: این راه در همه کشورهای اسلامی توسط جوانان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد وحیدی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری کرمان با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی اظهار کرد: او اسطوره صبر و مقاومت و جهاد و شهادت بود، او عزیز دل همه مسلمانان و آزادگان است در واقع شهید سلیمانی خود یک نهضت در عالم درست کرده و راه او ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی گفت: هنگامه‌ای که بعد از شهادتش اتفاق افتاد ملت ما را در یک درجه فراتر از قبل قرار داد و مسلمانان را و گفتمان‌های حاکم را تحت تأثیر قرار داد.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه مکتب شهید سلیمانی باید تبیین شود بیان کرد: در شهادت شهید سلیمانی راه موفقیت را هم یک بار دیگر بازشناسی کردیم و محک جدیدی بود که نشان داد راه سربلندی ما از کجا می‌گذرد. سلیمانی شاگرد مکتب امام و رهبر بود و چنین شاگردان برجسته ای از امام و رهبر داریم که انقلاب را زنده نگه می‌دارند.
,
 
,
وزیر کشور بیان کرد: در عمل باید تلاش کنیم که در راه شهدا و شهید سلیمانی باشیم، سلیمانی هیچ گاه نمرده چرا که فکر و مکتب او جریان دارد بعد از شهادت بیشتر شده است.
,
 
,
وحیدی افزود: این شهر و استان به این فرزند می بالد و آن شهید به فرزندی این خاک می‌بالید و وصیت کرد که در این شهر خاکسپاری شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه