اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

رویکرد تیم مذاکره‌کننده جدید ایران امیدوارکننده است

رویکرد تیم مذاکره‌کننده جدید ایران امیدوارکننده است
رضایی گفت: یقینا برای ما مذاکره برای مذاکره و صرف توافق موضوعیت ندارد، بلکه آنچه مهم است رسیدن به یک توافق خوب است که منافع مردم در آن تأمین شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حسن رضایی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: آنچه روشن است اینکه رویکرد تیم مذاکره‌کننده ایران در دولت جدید متفاوت با دولت گذشته است و این بسیار امیدوارکننده است که منافع ملی محور مذاکرات قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: اینکه تیم مذاکره‌کننده ایران با دست پر وارد مذاکرات شده و افراد متخصص فارغ از گرایش‌های سیاسی در کنار تیم مذاکره‌کننده هستند و از سوی دیگر نیز دیپلمات‌های ما در قبال طرف مقابل دست بالا را گرفته‌اند، رویکردی بسیار مثبت و قابل تقدیر است.

,

کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: یقینا برای ما مذاکره برای مذاکره و صرف توافق موضوعیت ندارد، بلکه آنچه مهم است رسیدن به یک توافق خوب است که منافع مردم در آن تأمین شود.

,

رضایی خاطرنشان کرد: در واقع مسئله اصلی و محوری در مذاکرات در دولت جدید لغو تحریم‌ها است و مذاکرات زمانی معنا پیدا می‌کند که طرف مقابل به تعهدات خودش عمل کند و تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان لغو شود.

,

وی عنوان کرد: البته یکی از مسائلی که ما در این زمینه از آن رنج می‌بریم فقدان یک راهبرد رسانه‌ای مشخص است و همین مسئله می‌تواند زحمات و رویکرد درست تیم مذاکره‌کننده را خدشه‌دار کند.

,

تحلیلگر سیاسی اضافه کرد: نباید به گونه‌ای باشد که مدیریت افکار عمومی در دست دیپلمات‌ها و خبرنگاران غربی باشد و اخبار دست اول را آن‌ها منتشر و بر اساس آن عملیات روانی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه