اخبار داغ

معاون اردویی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

راهیان نور دانش‌آموزی زنجان به صورت حضوری و محدود برگزار می‌شود

راهیان نور دانش‌آموزی زنجان به صورت حضوری و محدود برگزار می‌شود
حسین حیدری، معاون اردویی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی امسال به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;اظهارداشت: جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان زنجان برگزار شد و قرار است امسال این اردوها به صورت ترکیبی حضوری و مجازی برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه با توجه به شرایط بیماری کرونا، امکان برگزاری محدود اردوهای راهیان نور به صورت حضوری وجود دارد، خاطرنشان کرد: برنامه روایان اردوهای راهیان نور به صورت مجازی به دانش‌آموزان ارائه شده و در بستر شبکه شاد دانش‌آموزان از اردوهای راهیان نور بازید می‌کنند.
,
 
,
این مسئول یادآورشد: این اردوها از پنجم تا ۲۰ بهمن ماه برای دانش‌آموزان دختر و از ۲۱ بهمن تا ۵ اسفند برای دانش‌آموزان پسر برگزار می‌شود.
,
 
,
معاون اردویی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان یادآورشد: بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور و یادمان‌های این مناطق از مهمترین برنامه‌های اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی است.
,
 
,
حیدری با اشاره به استقبال دانش‌آموزان از اردوهای راهیان نور، گفت: امسال نیز دانش‌آموزان می‌توانند به صورت محدود از یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کنند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه