اخبار داغ

امام جمعه شهرستان لنده مطرح کرد:

رسالت سنگین مسئولان در قبال معلولین/ قانون حمایت از معلولین در استخدامی ها اجرایی شود+تصاویر

رسالت سنگین مسئولان در قبال معلولین/ قانون حمایت از معلولین در استخدامی ها اجرایی شود+تصاویر
امام جمعه شهرستان لنده با تبریک روز معلولین گفت: همه ما در قبال خدمت به معلولین موظف و مسول هستیم و در قبال ارائه خدمات به آنان نباید کوتاهی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ،به همت مرکز توانبخشی بچه های آسمان وابسته به بهزیستی شهرستان لنده  عصر امروز جشن بزرگذاشت روز معلولین با حضور معلولین ومسولان استانی و شهرستانی در حسینیه سپاه ناحیه لنده برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در ابتدای این جشن باشکوه رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده به ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره پرداخت.

,

 در ادامه نیز امام جمعه شهرستان لنده با تبریک روز معلولین گفت: همه ما در قبال خدمت به معلولین موظف و مسول هستیم و در قبال ارائه خدمات به آنان نباید کوتاهی کنیم.

وی افزود: هیچگاه نمی توان معلولیت را محدودیت نامید چرا که دریایی از استعدادها هستند و باید این مهم شناسایی شوند.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: مسولان باید نگاه مهربانانه نسبت به معلولان داشته باشند و نیازمند به حمایت هستند.

وی اظهارکرد:توجه به قانون حمایت از معلولان یک اصل مهم در جهت استخدام معلولان است نباید کوتاهی صورت گیرد.

امام جمعه شهرستان لنده گفت:مرکز بچه های اسمان مرکزی است که در جهت استعداد سنجی و شناسایی ظرفیت معلولان کارهای خوبی را اجرایی کرده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,


در ادامه معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان گفت:جامعه اقلیت معلولین جامعه کمی نیستند بلکه تعداد زیلد آنان نیازمند همتی مضاعف برای رفع مشکلات آنان است.

وی افزود:معلولیت ها اقسام مختلف دارند که توجه نیازمندی های آنان به حسب درصد معلولیت آنان باید نیاز آنان نیز به همت مسولان بر طرف شود که جامعه نیز در قبال آنان موظف و مسول هستیم.

 عباس تقی زاده گفت: یک فرد معلولی که اط ناحیه پا دچار مشکل است ممکن است از ناحیه دست دارای قدرتی مضاعف باشد که این معلولیت تنها با نگاه درست می توان آن را به زندگی امیدوار کرد.

وی در ادامه گفت: در استان ما بیش از ٢٣هزار معلول داریم که ١۴هزار نفر تحت حمایت هستند و در شهرستان لنده بیش از ۵٠٠نفر معلول تحت حمایت داریم.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان گفت:مرکز بچه های آسمان لنده یکی از بهترین مراکز توانبخشی کشور است که بهترین و شایسته ترین خدمات را به جامعه معلولین ارائه می دهد.

وی گفت: کار با معلولین یک کار عاشقانه انه است که بانگاه نادی نمی توان با معلولین کار کرد و لذت مار با معلولین هیچ قیمتی ندارد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

تقی زاده گفت: روز جهانی معلولان، یک روز در تاریخ نیست بلکه تمام روزهای سال روز معلولین است و باید در جهت ارتقای توانمندی های معلولین گام برداریم و هرگز به دید تمسخر به آن نباید نگاه کرد.

وی گفت:عدم توجه به حقوق مناسب سازی معلولین باید اهمیت داده شود و این درحالی است که یک فرد معلول باید دسترسی لازم را به تمام خدمات و رمپ و آسانسور داشته باشد.

تقی زاده گفت:نحوه برخورد روسا و کارکنان ادارات باید به گونه ای باشد که همراه با تکریم و احترام باشد.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان گفت:باید دستگاه های خود پرداز به گونه ای باشند که برای معلولین قابل دسترسی باشند ولی متاسفانه بیشتر این خودپرداز های بانک ها برای معلولین غیرقابل استفاده هستند.

,
,
,
,
,
,
,

برپایی نمایشگاه دست ساخته های معلولین در ورودی سالن جلسه و اجرای  گروه تئاتر طنزپردازان لنده که همه از جامعه معلولین شهرستان لنده هستند پایان بخش این جشن باشکوه بود.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,



انتهای پیام/
 

, , , ,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه