اخبار داغ

هشتمین برد متوالی نارنجی‌پوشان

لیگ برتر والیبال بانوان| سایپا فاتح دربی تهران/ دو مدعی برای قهرمانی نیم فصل

لیگ برتر والیبال بانوان| سایپا فاتح دربی تهران/ دو مدعی برای قهرمانی نیم فصل
تیم‌های سایپا، ذوب‌آهن، باریج اسانس، مس رفسنجان و مهرسان در هفته هشتم لیگ برتر والیبال زنان موفق به شکست حریفان خود شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه) با پنج دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، اصفهان (دو دیدار) و یزد پیگیری شد.

*سایپا 3 - پیکان صفر
خانه والیبال تهران در هفته هشتم میزبان دو دیدار لیگ برتر زنان است که در نخستین مسابقه و از ساعت 14 تیم‌های پیکان و سایپا به مصاف یکدیگر رفتند.
در این دیدار که حکم شهرآورد تهران را داشت، شاگردان مریم السادات هاشمی سرمربی سایپا در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 17 و 26 بر 24 حریف را شکست دادند تا به هشتمین برد متوالی خود در این مسابقات دست یابند.
نارنجی‌پوشان سایپا با کسب این برد، 23 امتیازی شدند و همچنان در صدر جدول باقی ماندند.
پیکان که با 5 برد و 15 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار داشت، با پذیرش این شکست، سومین ناکامی خود را تجربه کرد.
مهران اشرف‌ریاحی، پریچهر غفاری، هدیه صابری و فرحناز قویدل به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت  و قضاوت این مسابقه را که 86 دقیقه طول کشید، برعهده داشتند.

*ریف اصفهان صفر - باریج اسانس 3
در دومین مسابقه این هفته تیم ریف اصفهان که در هفته هفتم نخستین برد خود در لیگ برتر زنان را تجربه کرد، در شهر اصفهان و در سالن امام علی (ع) میزبان باریج اسانس بود.
شاگردان فرزانه شعبان خمسه در تیم کاشان در این مسابقه 3 بر صفر حریف را شکست دادند و به ششمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافتند.
ریف اصفهان در این مسابقه با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 14 و 25 بر 7 نتیجه را به حریف واگذار کرد تا هفتمین ناکامی فصل خود را تجربه کند و با یک برد 6 امتیاز در رتبه نهم باقی بماند.
فائزه جعفری به عنوان ناظر فنی و منیژه صادقی به عنوان ناظر داوری، نظارت بر این مسابقه را برعهده داشتند. نسرین حق‌شناس و رقیه مصطفوی نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند که 76 دقیقه طول کشید.

 *ذوب آهن 3 - ستارگان فارس صفر
شهر اصفهان نیز در هفته هشتم لیگ برتر میزبان دو مسابقه بود که ذوب‌آهن یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات در سالن ملت به مصاف ستارگان فارس رفت.
ذوبی‌ها که با 7 برد و 20 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار داشتند در این مسابقه با اقتدار ستارگان فارس را شکست دادند به هشتمین برد متوالی خود دست یافتند و 23 امتیازی شدند.
شاگردان فریبا صادقی در 3 ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 11 و 25 بر 19 ستارگان فارس را شکست دادند و این مسابقه در 74 دقیقه برگزار شد.
نماینده شیراز نیز با پذیرش این شکست، تعداد برد و باخت‌هایش در عدد 4 برابر شد و با 11 امتیاز در رتبه ششم جدول باقی ماند.
آذر منشی (فنی) شهناز برادران مهاجر (داوری) تیم نظارتی این مسابقه بودند. زینب حقی و سمانه اسدیان نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
, *سایپا 3 - پیکان صفر,
,
,
,
,
,
,
, *ریف اصفهان صفر - باریج اسانس 3,
,
,
,
,
,
,  *ذوب آهن 3 - ستارگان فارس صفر,
,
,
,
,
,

*جوانان زرتشتی 1 - مرس رفسنجان 3
در چهارمین دیدار این هفته تیم جوانان زرتشتی میزبان مس رفسنجان در سالن یگانگی شهر یزد بود.
نماینده رفسنجان در این مسابقه سه بر یک به پیروزی رسید تا سومین برد خود را در این رقابت‌ها جشن بگیرد. 2 برد مس رفسنجان در بازی‌های خارج از خانه به دست آمده است.
تیم جوانان زرتشتی یزد در ست دوم 25 بر 22 میزبان خود را شکست داد اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 9 و 25 بر 21 مغلوب شد و هفتمین شکست خود را تجربه کرد.
ماندانا مطیعی‌حقیقی و هنگامه پورحسن داوران اول و دوم این دیدار بودند، تیم نظارتی این مسابقه هم برعهده نازآفرین فنودی به عنوان ناظر فنی و محبوبه زرنویس‌زاده به عنوان ناظر داوری بود.

*مهرسان 3 - بانوان ورامین صفر
در آخرین مسابقه این هفته لیگ برتر زنان تیم مهرسان از ساعت 17 در خانه والیبال تهران میزبان والیبال بانوان ورامین بود.
مهرسان که با 3 برد و 8 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار داشت، در این مسابقه با شکست حریف چهارمین برد خود را به دست آورد و 11 امتیازی شد.
تیم والیبال بانوان ورامین در این مسابقه در 3 ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 17 و 25 بر 17 مغلوب مهرسان شد و همچنان بدون برد و امتیاز در انتهای جدول یاقی ماند.
مهین مومن، منصوره خزچین، ملیحه نوری و زهرا صالحی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داوم دوم، نظارت و قضاوت مسابقه مهرسان و بانوان ورامین را برعهده داشتند.

*دو مدعی برای قهرمانی نیم فصل
تیم‌های سایپا که در نخستن بازی هفته هشتم موفق به شکست پیکان شد و ذوب‌آهن با توجه به نتایج به دست آمده در 3 دیدار امروز، به عنوان 2 مدعی کسب مقام قهرمانی نیم فصل باقی ماندند.
دو تیم که با 8 برد و 23 امتیاز در رتبه‌های اول و دوم جدول لیگ برتر زنان قرار دارند، روز پنج‌شنبه  17 آذرماه و در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر زنان در تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا فاتح این میدان حساس علاوه بر کسب مقام قهرمانی نیم فصل، به عنوان تنها تیم بدون باخت دور رفت معرفی شود.

*تابلوی نتایج و و رده‌بندی لیگ برتر والیبال زنان در پایان هفته هشتم
در پایان دیدارهای این هفته تنها یک تغییر در جدول ایجاد شد و تیم ستارگان فارس از رتبه پنجم به ششم آمد و مهرسان جایگزین این تیم در رتبه پنجم شد.
نتایج کامل هفته هشتم لیگ برتر والیبال زنان به قرار زیر است:
*پیکان صفر – سایپا 3 (12 بر 25، 17 بر 25 و 24 بر 26)
*ذوب‌آهن 3 – ستارگان فارس صفر (25 بر 12، 25 بر 11 و 25 بر 19)
*ریف اصفهان صفر – باریج اسانس 3 (18 بر 25، 14 بر 25 و 7 بر 25)
*جوانان زرتشتی یک – مس رفسنجان 3 (24 بر 26، 25 بر 22، 9 بر 25 و 21 بر 25)
*مهرسان 3 – بانوان ورامین صفر (25 بر 21، 25 بر 17 و 25 بر 17)

جدول لیگ برتر والیبال زنان در پایان هفته هشتم بدین شرح است:
    سایپا / 8 برد و 23 امتیاز
    ذوب‌آهن / 8 برد و 23 امتیاز
    باریج اسانس / 6 برد و 20 امتیاز
    پیکان / 5 برد و 15 امتیاز
    مهرسان / 4 برد و 11 امتیاز
    ستارگان فارس / 4 برد و 11 امتیاز
    مس رفسنجان / سه برد و 10 امتیاز
    جوانان زرتشتی / یک برد و 4 امتیاز
    ریف اصفهان / یک برد و 3 امتیاز
    بانوان ورامین / بدون برد و امتیاز
انتهای پیام/

, *جوانان زرتشتی 1 - مرس رفسنجان 3,
,
,
,
,
,
, *مهرسان 3 - بانوان ورامین صفر,
,
,
,
,
,
, *دو مدعی برای قهرمانی نیم فصل,
,
,
,
, *تابلوی نتایج و و رده‌بندی لیگ برتر والیبال زنان در پایان هفته هشتم,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه