اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

غرب از تحولات اسلام در جهان هراس دارد/ هژمونی آمریکا در حال فروپاشی است

غرب از تحولات اسلام در جهان هراس دارد/ هژمونی آمریکا در حال فروپاشی است
جعفر خسروی گفت: روند افول قدرت آمریکا عامل اصلی بدبختی ها و مشکلات بشریت و به ویژه مسلمانان در عصر حاضر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: جمهوری اسلامی روند توسعه قدرت، دستیابی به عمق راهبردی در منطقه را طی می کند و نقش الهام بخشی برای دیگر ملت ها را پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ", تیتریک, " گفت: جمهوری اسلامی روند توسعه قدرت، دستیابی به عمق راهبردی در منطقه را طی می کند و نقش الهام بخشی برای دیگر ملت ها را پیدا کرده است.,
جعفر خسروی ادامه داد: در واقع آن نهالی که آمریکایی ها قصد کندن و ریشه کن کردنش را در چهل سال پیش داشتند، اکنون به یک درخت تنومند و ریشه دار با شاخ و برگ های فراوان و پرتمر تبدیل شده است.
,
 
,
وی افزود: روند افول قدرت آمریکا به منزله شیطان بزرگ، عامل اصلی بدبختی ها و مشکلات بشریت و به ویژه مسلمانان در عصر حاضر است.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: همه شاخصه ها بیان کننده شدت گرفتن افت قدرت آمریکا در دنیا و به ویژه در جهان اسلام است.
,
 
,
خسروی گفت: آمریکایی ها ابتدا با پیروزی انقلاب اسلامی، موقعیت خود را به طور کامل در ایران از دست دادند و اکنون با پدید آمدن بیداری اسلامی و شکل گیری جریان مقاومت، در حال از دست دادن موقعیت نفوذ خود در دیگر کشورهای اسلامی هستند.
,
 
,
وی با بیان اینکه بیداری اسلامی مقدمه وحدت امت اسلام است، گفت: این وحدت نقش مهمی در شتاب گرفتن حرکت تمدن سازی اسلامی با محوریت جمهوری اسلامی دارد.
,
 
,
این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: غرب با محوریت آمریکا، با همه توان می خواهد از شکل گیری تمدن نوین اسلامی جلوگیری کند، اما هرگز موفق نخواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/ 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه