اخبار داغ

مسئولین فوتبال مسیر ورود تجهیزات داوری را راحت کنند؛

مصطفوی: استفاده از ادبیات هوچی‌گری مناسب نیست/ اگر از پرسپولیس گل خورده بودیم؛ داور حتماً پنالتی‌مان را می‌گرفت!

مصطفوی: استفاده از ادبیات هوچی‌گری مناسب نیست/ اگر از پرسپولیس گل خورده بودیم؛ داور حتماً پنالتی‌مان را می‌گرفت!
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: شاید اگر بازی ۱-۰ به سود پرسپولیس بود، داور این پنالتی را راحت‌تر برای ما می‌گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صالح مصطفوی، مربی تیم فوتبال استقلال پیرامون شرایط دربی ۹۷ اظهار داشت: متأسفم که باید جملات هفته قبلم را تکرار کنم؛ یک ناامیدی و دلهره مضاعف برای ما ایجاد شده که هر بازی یکی-دو پنالتی برای ما گرفته نمی‌شود. البته این انگیزه می‌شود برای ما که موقعیت بیشتری درست کنیم و گل‌های بیش‌تری بزنیم تا با عملکرد مضاعف‌مان نادیده گرفتن حق استقلال را جبران کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه گفت: به دلیل خلق موقعیت هاست که مردم فکر می‌کنند بازی خوبی نبوده. ما در بازی با صنعت نفت ۲۷ موقعیت گل ایجاد کردیم و شاید حالا این می‌شد هر ۲ دقیقه یک موقعیت و این بازی برای تماشاچی جذابیت خاصی دارد. اما این معمولا نسبت به حریف اتفاق می‌افتد. تیم ما در دقایقی از بازی مقابل پرسپولیس بسیار خوب بازی کرد و تسلط خوبی به حریف داشت. موقعیت گلی که منجر به خطای پنالتی شد، یک کار تاکتیکی از قبل تمرین شده بود و ما سعی داشتیم در جریان بازی این کار را تکرار کنیم. استقلال نسبت به شناخت هجومی از حریفان به سطحی رسیده که در جریان بازی گلی نخورده و کمترین موقعیت را به حریفان داده.

,

مربی تیم فوتبال استقلال درباره ناتوانی در گلزنی بیان داشت: ما در امر گلزنی خوب عمل نکردیم اما در امر موقعیت‌سازی به غیر از بازی پرسپولیس، در سایر بازی‌ها بسیار خوب عمل کردیم. در همان بازی پرسپولیس، ۲ خطای پنالتی ما نادیده گرفته شده که می‌توانست جریان بازی را عوض کند. به نظر من دربی‌هایی که نیمه اول گل دارد، دربی جذاب‌تری است؛ چون هر چه از بازی بگذرد، استرس بیشتر می‌شود. مثلا در بازی جام حذفی هم تیم ما زود گل زد و بعد پرسپولیس و بعد ما سیستم ۴-۲-۴ کردیم و توانستیم گل بزنیم که برود. پنالتی.

,
مصطفوی عنوان داشت: این اتهام که مربیان ترسو بازی می‌کنند را حق می‌دهم که هواداران به خاطر موقعیت کم، این طور فکر کنند. شاید اگر خودم هوادار بودم این را می‌گفتم اما مطمئنم باشگاه پرسپولیس هم طراحی حملات خودش را داشت و ما هم طراحی حملات خودمان را داشتیم.  فکر می‌کنم این دو کادرفنی شناخت خوبی از طراحی هجومی حریف دارند.
,
 
,
او بااشاره به اشتباهات داوری در دیدار شهرآورد تصریح داشت:کادرفنی استقلال کادر پرحرفی نیست، ما صدای بلندمان را باید با عملکردمان در زمین نشان بدهیم. من ناراحت می‌شوم وقتی این مصاحبه (حرفای خودش در میکسدزون) را می‌بینم اما واقعا سنگین است که چند هفته متوالی این اتفاقات را علیه تیم‌تان می‌بینید اما شاید صدای بلند با هر ادبیاتی که گفته شود، بالاخره شنیده شود.
,
 
,
وی در همین باره گفت: من به گابریله پین گفتم که داوران در اروپا با این تجهیزاتی که آمده خیلی خوشحال هستند. شاید اگر بازی ۱-۰ به سود پرسپولیس بود، داور این پنالتی را راحت‌تر برای ما می‌گرفت. مسئولان فوتبال ما باید دست به دست هم بدهند تا داوری را از طریق تکنولوژی روز دنیا انجام بدهند. تکنولوژی خط دروازه و VAR باید برای داوران فراهم شود تا کنفرانس‌ها برود روی مباحث فنی و کیفیت هم بالاتر برود.
,
 
,
دستیار فرهاد مجیدی تأکید داشت: قبول دارم که داوران تحت فشار قرار می‌گیرند و اصلا این زوم کردن روی یک خطا تاثیر گذاشت روی تمرکز داور و نگرفتن پنالتی. من کلمه هوچی‌گری را استفاده نمی‌کنم و مناسب نیست؛ تیم ما از دقیقه ۶۹-۷۰ تعویض کرد و کاملا سوار بازی شدیم و تغییر سیستم دادیم.
,
 
,
مصطفوی در پایان گفت: آن قدر اشتباهات داوری تاثیرگذار استقلال را آزرده خاطر کرده که همه ناراحت هستند. اگر اتفاق ورود تجهیزات داوری در فوتبال ایران محقق شود، خیلی از حاشیه‌ها کاهش خواهد یافت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه