اخبار داغ

قانون‌گذار رسما باشگاه را مسئول چنین تخلفاتی می‌داند؛

سمیعی: تخلف باشگاه گل‌گهر در پرونده بازیکن گابنی محرز شده/ پی‌گیر احقاق حق باشگاه استقلال هستیم

سمیعی: تخلف باشگاه گل‌گهر در پرونده بازیکن گابنی محرز شده/ پی‌گیر احقاق حق باشگاه استقلال هستیم
معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: با توجه به مواد انضباطی باشگاه استقلال طبق حق ذاتی خود پیگیر این مساله خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال پیرامون تخلف تیم فوتبال گل‌گهر اظهار داشت: تخلف باشگاه گل‌گهر محرز شده و جای هیچ شبهه‌ای در خصوص استفاده از بازیکن غیرمجاز آن ها نیست. با توجه به مواد انضباطی باشگاه استقلال طبق حق ذاتی خود پیگیر این مساله خواهد بود. متاسفانه در شرایطی که باشگاه استقلال به دنبال احقاق حق خود است، شاهد رفتاری سخیف و به دور از شأن هستیم که جای تاسف دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه بیان داشت: اریک باگناما که در تیم گل‌گهر به میدان رفته بر خلاف آن چه گفته شده هیچ بازی ملی ندارد و حضور وی تخلف محسوب می‌شود. در هیچ جای قانون عبارت سهوی و عمدی ذکر نشده و اگر هم اشتباه فدراسیون فوتبال گابن سهوی باشد، باز هم رفع مسئولیت از  باشگاه نیست و قانون‌گذار رسما باشگاه را مسئول چنین تخلفاتی می‌داند.

,

معاون حقوقی باشگاه استقلال عنوان داشت: وقتی قبل از استفاده از این بازیکن رسانه‌ها هشدار دادند که حضور این بازیکن در هاله‌ای از ابهام است، چرا از باب اطمینان دوباره استعلام گرفته نشد؟ آیا بررسی صورت گرفت که این نامه را افرادی که حق امضا داشتند، تایید و امضا کرده‌اند؟ 

,
سمیعی در پایان گفت: این بازیکن بازی ملی نداشته و باید برای صحت آن از مراجع دیگر استعلام می‌گرفتند. اگر مراجع فیفا تایید کنند که ۴ بازی ملی دارد مشکلی نیست ولی اگر آن مراجع این مساله را تایید نکنند، فقط فدراسیون فوتبال گابن مقصر نیست و باشگاه گل‌گهر هم باید در این باره پاسخ بدهد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه