اخبار داغ

اعتراض‌ها به ثمر نشست؛

انجام اصلاحات در آئین‌نامه انتخابات هیأت‌های ورزشی/ ابلاغ جدید وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون‌ها

انجام اصلاحات در آئین‌نامه انتخابات هیأت‌های ورزشی/ ابلاغ جدید وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون‌ها
آئین‌نامه نحوه فعالیت هیات‌های ورزشی استانی و شهرستانی پس از اعتراض جمعی از رؤسای فدراسیون‌ها، اصلاح و مجددا ابلاغ خواهد شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از تصویب اساس‌نامه تیپ فدراسیون‌های آماتوری ورزشی در هیأت دولت و شورای نگهبان و ابلاغ آن به وزارت ورزش و جوانان جهت تصویب در مجامع فوق‌العاده فدراسیون‌ها، نگرانی‌هایی درباره عملکرد آئین‌نامه ابلاغی پدید آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
آئین‌نامه نحوه فعالیت هیات‌های ورزشی استانی و شهرستانی از سوی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با استناد به اساس‌نامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری مصوب ۱۴ مهر ۱۳۹۸و ۱۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ هیات وزیران تهیه و تصویب شد. این آئین‌نامه به استناد ماده ۳۴ اساس‌نامه فدراسیون‌های ورزشی به تأیید وزیر ورزش و جوانان رسید و با تصویب و ابلاغ آن، آئین‌نامه و دستورالعمل‌های قبلی ملغی شد.
,
 
,
در این بین اما رؤسای ۲۸ فدراسیون ورزشی در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان نسبت به کاهش اختیارات رؤسای فدراسیون‌های ورزشی در مجامع هیأت‌های ورزشی استانی و شهرستانی، اعتراض خود را اعلام کردند که در نهایت این مسئله مورد توجه وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت.
,
 
,
در پایان مقرر شده تا مفاد اصلاحی انجام شود و در نشست شورای معاونین مطرح شود تا برای به‌کارگیری به فدراسیون‌ها و هیأت‌ها ابلاغ گردد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه