اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه:

سیاست‌زدگی آفت یک سیستم فرهنگی است

سیاست‌زدگی آفت یک سیستم فرهنگی است
شرافتی راد گفت: دانشگاه و دانشجو باید سیاسی باشد به معنی اینکه با بصیرت با مسائل روز کشور آشنا باشد ولی سیاست زده و سیاست باز نباشد زیرا این آفت یک سیستم فرهنگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسین شرافتی راد، معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه صبح امروز در جلسه کمیسیون دانشجوئی تربت حیدریه اظهار کرد: دانشگاه و دانشجو باید سیاسی باشد به معنی اینکه با بصیرت با مسائل روز کشور آشنا باشد ولی سیاست زده و سیاست باز نباشد زیرا این آفت یک سیستم فرهنگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: دانشجو برای کشور فرصت بسیار ارزشمندی است و اینکه رهبر معظم انقلاب برای شنیدن سخنان دانشجویان ساعت ها وقت می گذارند و دانشجو مقابل رهبری مطالبه گری می کند و دنبال پاسخ است ، اهمیت و جایگاه دانشجو را می رساند.

,

فرماندار تربت حیدریه افزود: ۱۶ آذر روز استکبار ستیزی و بصیرت افزایی در مبارزه با استعمار و امپریالیسم است و از این فرصت باید برای تبیین شعار مبارزه با ظلم و ستم در تمام دنیا بهره ببریم.

,

وی بیان کرد: از ظرفیت دانشگاههای تربت حیدریه در مشورت و ارائه راهکار و برنامه برای توسعه و پیشرفت شهرستان و تعریف و تبیین پیوست های فرهنگی پروژه ها استفاده نشده و این ظرفیت مغفول مانده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه