اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

شناخت مکتب انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین اسلامی است

شناخت مکتب انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین اسلامی است
چراغانی گفت: شکل‌گیری انقلاب، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن‌سازی نوین اسلامی مدنظر قرار دارد که باید در مسیر انقلاب حاصل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی چراغیان در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به هفته مکتب انقلاب اسلامی اظهار داشت: ۱۲ تا ۱۸ آذر به عنوان هفته مکتب انقلاب اسلامی ایران نامگذاری شده و این ایام فرصتی است تا در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی برنامه ریزی و تلاش کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که مردم به رهبری امام(ره) تلاش کردند رژیم فاسد را سرنگون و برای یک نظام و حکومت اسلامی برنامه ریزی نمایند که باید قدر آن را بدانیم چرا که امروز انقلاب اسلامی ایران در جهان به یک الگو برای کشورهای دیگر تبدیل شده است.

,

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نشان داد اگر در راه خدا مجاهدت کرد، قطعا پیروزی حاصل می شود که در این مسیر، امام(ره) نقشه راه انقلاب اسلامی ایران را ترسیم کرد و انقلاب ایجاد شد؛ شکل گیری انقلاب، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن سازی نوین اسلامی مد نظر قرار دارد که باید در مسیر انقلاب حاصل شود.

,

چراغانی عنوان کرد: اگر دولت اسلامی باشد، قطعا جامعه هم اسلامی می شود و استقرار عدالت و رفع تبعیض ایجاد می شود و سپس به سمت دنیای اسلامی و تمدن نوین اسلامی می توان حرکت کرد.

,

وی بیان کرد: در طول مسیر انقلاب طی این سال‌ها، عده ای نتوانستند وظیفه خود را انجام دهند و در میانه راه رها کردند ولی برخی از افراد هر روز محکم تر گام هایی برای رسیدن به اهداف انقلاب برمی دارند.

,

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به نقش نخبگان در پیشرفت کشور گفت: وظیفه نخبگان در این دوره بسیار سنگین است چرا که موفقیت و پیشرفت علمی در گرو تربیت انسان هایی است که می توانند نقش مهمی داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه