اخبار داغ

در میزگرد هرمز مطرح شد؛

دانشجو پرچمدار وجدان بیدار و آگاه جامعه/ مطالبه‌گری جز لاینفک روحیه دانشجویی است

دانشجو پرچمدار وجدان بیدار و آگاه جامعه/ مطالبه‌گری جز لاینفک روحیه دانشجویی است
دانشجویان نماد عینیت بخشیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و مطالبه‌گری جز لاینفک روحیه آنها به شمار می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ در میزگرد هرمز با حضور چهره‌های سیاسی و دانشگاهی به نقش دانشجو در مطالبه‌گری در جامعه پرداخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

, ,

دانشجویان نماد عینیت بخشیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند

, دانشجویان نماد عینیت بخشیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند,

حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو اظهار کرد: اگر به جوان‌ها میدان داده شود؛ می‌توانند کشور را به‌خوبی اداره کرده و بن‌بست‌ها را بشکنند.

,

وی تصریح کرد: پس از خروج آمریکا از برجام و اتکا به توان داخلی و جوانان، نشانه‌های رشد در عرصه‌های متعدد دیده می‌شود و امروز مدیریت جامعه باید از نسل اول انقلاب، آرام آرام به نسل سوم و چهارم منتقل شود.

,

امام جمعه رودان تأکید کرد: مدیر خوب فردی است که بتواند شرایط انتقال مسئولیت‌ها به نسل جوان را فراهم کند.

,

وی بیان کرد: امروز لازم است ارزش‌های مقدس حفظ شود و کارهای فرهنگی رونق بیشتری بگیرد و دانشجویان که نماد عینیت بخشیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، باید در این مسیر قرار بگیرند.

,

حجت الاسلام دری با بیان اینکه مطالبه گری جز لاینفک روحیه دانشجویی است،  ادامه داد: مطالبه گری باید از کسانی که مسئولیتی مطابق با خواسته ما بر عهده دارند انجام شود و جامعه دانشجویی ما امروز باید شناسایی کند که تقسیم کار در نظام جمهوری اسلامی چگونه است و مسئولیت افراد فعال در حکومت و جامعه چیست و در حقیقت مسئول را باید مورد مطالبه قرار بدهیم تا بتواند پاسخگو باشد.

,

وی خاطر نشان کرد: در هر بعدی که یک دانشجو به تحصیل مشغول است، آن قسمت به امور مردمی هم مربوط می‌شود و بنابراین دانشجویان باید عمیق مطالعه کنند و به سراغ بکارگیری راهبردها، استراتژی ها و برنامه های اجرایی در حیطه تخصص خود بروند و دلیل اجرا نشدن این راهبردها را بررسی کنند.

,

, ,

دانشجو پرچمدار وجدان بیدار و آگاه جامعه است

, دانشجو پرچمدار وجدان بیدار و آگاه جامعه است,

سرهنگ عبدالله صادقی فرمانده سپاه ناحیه رودان بیان کرد: در سال های پیش از انقلاب اسلامی شاهد جریان های متفاوت ‌در کشور از سوی دانشجویان بودیم اما آنچه دل دانشجویان را جذب کرد و ما را با خیل عظیم دانشجویانی مواجه کرد که عنایت کردند حرکت ارزشی اسلامی بود.

,

وی افزود: دانشجویان در عرصه انقلاب اسلامی صحنه های مختلفی را به وجود آوردند از جمله تقدیم شهدا در جنگ تحمیلی، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و امنیت و در این صحنه ها از جان خود نیز دریغ نکردند.

,

فرمانده سپاه رودان با اشاره به سخنان رهبری عنوان کرد: امروز لازم است ارزش‌های مقدس حفظ شود و کارهای فرهنگی رونق بیشتری بگیرد و دانشجویان که نماد عینیت بخشیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، باید در این مسیر قرار بگیرند.

,

سرهنگ صادقی گفت: روز دانشجو نشان دهنده شعارها و تظاهراتی که رنگ و بوی ضد استکباری دارد و مخالف غرب و بر اساس بصیرت جوانان است.

,

وی ادامه داد: دانشجو پرچمدار وجدان بیدار و آگاه جامعه است، از دانشجویان انتظار می رود تا نه تنها زمینه ساز ارتقای دانش و فرهنگ عمومی جامعه باشند بلکه موجبات نشاط اجتماعی و سیاسی را نیز فراهم آورند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه رودان افزود: امروز برای رسیدن به قله های عزت و اقتدار، نیازمند وحدت و انسجام و ازخودگذشتگی هستیم و اگر همه همدل و یکصدا برای حل مشکلات جامعه گام بردارند، خداوند نیز یاری می کند و دانشجویان تاکنون نشان دادند در تمامی حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به صورت خودجوش حضور داشته و کارهای بر زمین مانده را انجام دادند.

,

, ,

16آذر نقطه عطفی برای دانشجویان ایران اسلامی است

, 16آذر نقطه عطفی برای دانشجویان ایران اسلامی است,

حسن داوری رئیس دانشگاه آزاد رودان در این جلسه گفت: برای دستیابی به تمدن اسلامی، باید هرچه بیشتر شاهد وحدت دانشگاه ها بوده و در نقشه راه ترسیم شده، استقامت و پایداری داشته باشیم.

,

وی بیان کرد: دانشجویان با مهارت‌های مختلف گردهم آیند، می‌توانند با همفکری خودکارهای بزرگی انجام داده و در عرصه‌های اشتغال‌زایی، کارآفرینی، کسب‌وکارهای اجتماعی تحول‌آفرین نیز باشند.

,

داوری تصریح کرد: دانشجویان علاوه بر فعالیت در مراکز علمی باید در جامعه نیز فعالیت داشته باشند و با ایجاد گفتمان در مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه که جزو مولفه های تاثیرگذار مدیریت کشور است، نیازهای جامعه را برطرف کنند و 16 آذر نقطه عطفی برای دانشجویان ایران اسلامی است.

,

رئیس دانشگاه آزاد رودان نقش دانشجویان را در پیروزی انقلاب اسلامی، اساسی عنوان کرد و افزود: دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن و هشت سال دوران دفاع مقدس و همچنین در همه عرصه ها نقش ممتازی در کشور داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه