اخبار داغ

آخرین وضعیت مراکز واکسیناسیون یزد؛

۱۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون یزد را بهتر بشناسید/فعالیت ۵ مرکز حتی در روزهای تعطیل

۱۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون یزد را بهتر بشناسید/فعالیت ۵ مرکز حتی در روزهای تعطیل
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در حال حاضر در شهرستان یزد ۱۳ مرکز تجمیعی کار واکسیناسیون را به صورت شیفت صبح و عصر انجام می دهن
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به تغییرات در مراکز تجمیعی در یزد اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان یزد ۱۳ مرکز تجمیعی کار واکسیناسیون را به صورت شیفت صبح و عصر انجام می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

سلمانی افزود: مراکز تجمیعی واکسیناسیون امام علی علیه السلام در پردیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، مرکز چهارده معصوم واقه در امامشهر، مرکز شهید میرجلیلی واقع در بلوار نواب صفوی، مرکز واکسیناسیون پیام واقع در بلوار مدرس و مرکز قائم واقع در دانشگاه علم و هنر در بلوار دانشجو همه روزه هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۱ و در روزهای تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۳ امور مربوط به واکسیناسیون همشهریان را انجام می دهند.

,

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: مرکز تجمیعی واکسیناسیون مسجد روضه محمدیه در روزهای عادی از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ برای امور واکسیناسیون فعال است.

,

, ,

وی عنوان کرد: مراکزی همچون مرکز خدمات سلامت حاج باقر سالاری در آزاد شهر، مرکز خدمات جامع سلامت شاهدیه، طالقانی زارچ، محمدآباد، دهنو، احمدآباد مشیر و فهرج نیز در ایام عادی هفته از ساه ۸ صبح تا ۱۳ خدمات واکسیناسیون را ارائه می دهند و در ایام تعطیل نیز غیرفعال هستند.

,

سلمانی با تاکید بر اینکه جاماندگان از واکسیناسیون هر چه زودتر باید برای دریافت واکسن اقدام کنند گفت: در حال حاضر شهرستان بهاباد در وضعیت قرمز، شهرستان بافق در وضعیت نارنجی، شهرستان میبد و اشکذر در وضعیت آبی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

,

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد همچنان به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق واکسن تا مهار کرونا تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه