اخبار داغ

آخرین جزئیات برخورد اتوبوس با تریلی در محور کاشان ـ اصفهان/ تعداد کشته‌ها به ١٠ نفر رسید

آخرین جزئیات برخورد اتوبوس با تریلی در محور کاشان ـ اصفهان/ تعداد کشته‌ها به ١٠ نفر رسید
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی از برخورد یک دستگاه تریلر با اتوبوس مسافربری در محور کاشان ـ اصفهان که منجر به جان باختن ۸ نفر و مجروح شدن ۱۱ نفر شد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر زارع در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: ساعت ۳ و ۲۵ دقیقه بامداد امروز خبر وقوع تصادف بین یک دستگاه تریلر و اتوبوس مسافربری در محور کاشان _ اصفهان به اطلاع ماموران پلیس راه استان اصفهان رسید و بلافاصله ماموران به منظور بررسی موضوع در صحنه حاضر شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی افزود: اتوبوس مسافربری از دهدشت به سمت تهران در حرکت بود در این حادثه دلخراش یک نفر از سرنشینان تریلر و ۹ نفر از سرنشینان اتوبوس مسافربری جان باخته و ۱۱ نفر نیز مجروح شدند که مجروحان توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند.

وی بیان کرد: در بررسی های دقیق صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه، مشخص شد خودروی تریلر به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده از مسیر خود منحرف و وارد لاین مخالف شده و با اتوبوس مسافربری که در حال عبور از این مسیر بود برخورد می کند.

همچنین کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان در این رابطه  با جزئیات تکمیلی اظهار کرد: ساعت سه و ۲۰ دقیقه بامداد امروز تصادف از روبرو اتوبوس و تریلر در محور کاشان به قم کیلومتر ۱۰ کاشان به قم زیر پل راوند گزارش شد.

وی افزود: دو دستگاه آمبولانس و دو خودرو نجات از پایگاه عوارضی کاشان و مسجد شهدا به این محل اعزام و زخمی ها را به بیمارستان‌های شهر‌های اطراف منتقل کردند.

سید منصور میرابوطالبی رئیس جمعیت هلال احمر کاشان اظهار کرد: ۱۶ زخمی این حادثه تصادف دلخراش توسط کارکنان اورژانس ۱۱۵ و یک زخمی نیز توسط جمعیت هلال احمر به بیمارستان انتقال یافتند. تیم های هلال احمر تثبیت صحنه و نور دهی محیط حادثه را نیز برعهده داشتند.علت حادثه انحراف به چپ کامیون کشنده ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شده است.

وی افزود: یازده نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند. اتوبوس از دهدشت کهگیلویه به سمت تهران در حال حرکت بود که از سمت مخالف با آنها برخورد می کند. بر اساس آخرین گزارش یک زخمی این حادثه هم در حال انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه