اخبار داغ

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم :

تبلیغات محیطی در قم متناسب با مفاهیم ارزشی نیست/انتقاد از تبلیغات محیطی در قم

تبلیغات محیطی در قم متناسب با مفاهیم ارزشی نیست/انتقاد از تبلیغات محیطی در قم
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم ضمن انتقاد از تبلیغات تجاری زیاد در سطح شهر قم گفت: تبلیغات محیطی در قم متناسب با مفاهیم ارزشی ما نیست و باید دستگاه‌های فرهنگی قم نسبت به این مسئله نیز حساسیت نشان دهند، و متولی این امر هم تنها شهرداری نیست و ارگان های دیگر نیز باید ورود کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا،اظهار داشت:: یک مسئله و موردی که در سطح شهر قم به شدت دیده می شود تبلیغات بسیار زیاد محیطی است و مبادی اصلی شهر پر شده است تبلیغات تجاری خدماتی که سیما و منظر شهری را تحت‌الشعاع قرار داده است، هر فعالیتی در محیط شهری باید پیوست فرهنگی داشته باشد، بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر قم بیش از اندازه است.

ملایی اضافه کرد:  در حالی که اگر قرار است کسی وارد شهر مقدس قم شود و یا  از منزل خود به خیابان‌های اصلی برود باید سیما و منظر شهری طوری باشد که سلامی به کریمه اهل بیت حضرت معصومه و یا سلامی به امام زمان عجل الله داشته باشد اما این مسئله در مبادی اصلی و خیابان‌های قم دیده نمی‌شود و شهر از تبلیغات پرد شده است که این مسئله در شان شهر مقدس قم نیست .

وی تصریح کرد: درست از درآمد مهم است آن هم از طریق تبلیغات محیطی اما این تبلیغات حد و حدودی دارد و یک سری  اصول و چارچوب باید داشته باشد نه اینکه بهترین فضای شهر اختصاص به فضای تبلیغاتی و تجاری پیدا کند.

ملایی گفت: تبلیغات محیطی در قم متناسب با مفاهیم ارزشی ما نیست و باید دستگاه‌های فرهنگی قم نسبت به این مسئله نیز حساسیت نشان دهند، و متولی این امر هم تنها شهرداری نیست و ارگان های دیگر نیز باید ورود کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه