اخبار داغ

در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج عنوان شد؛

امیدآفرینی در کشور خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است/ بسیج، یک نیروی فعال و پیشران در جامعه است

امیدآفرینی در کشور خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است/ بسیج، یک نیروی فعال و پیشران در جامعه است
فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: آنچه امروز برای کشور و جامعه ما لازم و ضروری است بحث ایجاد امیدآفرینی در کشور به عنوان خنثی کننده توطئه های دشمنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، فرمانده سپاه ناحیه لنده در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج گفت: انقلاب اسلامی با رویکرد امید آفرینی از همان روزهای نخستین  تا به امروز در جهت اعتلای آرمان ها و اندیشه های امامین انقلاب حرکت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سرهنگ پاسدار روح الله ویسی افزود: اگر ما امید به پیروزی در تبعیت از ولایت فقیه در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در طول این همه سال تهدید و بحران های پی در پی نداشتیم قطعا در خیلی از موارد باید شکست را تجربه می کردیم ولی همین امیدآفرینی در دل فرزندان این آب و خاک باعث شد تا در تمامی بحران سرافراز باشیم.

,

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: وقتی فرزندان این دیدار در دل آب های نیلگون خلیج فارس هواپیمایی جاسوسی امریکایی ها را ساقط می کند و وقتی تکاوران آنان را دستگیر می کنند امید را به صورت ریشه ای در دل ملت ایران زنده می کنند و بر عزت و اقتدار روز افزون این ملت می افزایند.

,

وی افزود: امروز بسیج به عنوان یک نیروی فعال و پیشران و امید آفرین در جامعه است که در تمام عرصه ها و فعالیت ها و بحران ها یک حضور فعال و تاثیر گذار دارد و این تاثیرگذاری روز به روز بیشتر به چشم می خورد.

,

ویسی در ادامه گفت: امروز به برکت همین امیدآفرینی در کشور است که قدرت دفاعی ما یک قدرت بازدارند و مقتدر است که هر تهدیدی را در آن واحد پاسخ خواهیم داد و دشمن جرات کوچکترین جسارتی را نخواهد داشت چرا که خوب می داند پاسخ ما قاطعانه و آنی و کوبنده خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه