اخبار داغ

معاون راهبردی و سیاسی بسیج اساتید:

مطالبه رهبری درباره شبکه ملی اطلاعات روی زمین مانده است/ ضرورت برخورد با طرح حمایت مانند سایر قوانین مادر در کشور

مطالبه رهبری درباره شبکه ملی اطلاعات روی زمین مانده است/ ضرورت برخورد با طرح حمایت مانند سایر قوانین مادر در کشور
حجت‌الاسلام عبدالرحیم علیزاده گفت: مجلس باید با طرح صیانت از حقوق کاربران مانند سایر قوانین مادر در کشور برخورد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام عبدالرحیم علیزاده معاون راهبردی و سیاسی بسیج اساتید و طلاب در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: نسخه ابتدایی طرح صیانت از حقوق کاربران که در دولت قبل شکل گرفت، عجولانه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, نسخه ابتدایی طرح صیانت از حقوق کاربران که در دولت قبل شکل گرفت، عجولانه بود, که در دولت قبل شکل گرفت،,
وی ادامه داد: این طرح با تاخیر زیاد و در زمان نامناسبِ جابجایی دولت در مجلس مطرح شد.
این کارشناس تصریح کرد: نباید با مسئله به این مهمی که می تواند دنیا را تحت تاثیر قرار دارد، عجولانه برخورد کنیم. بلکه باید کار اساسی، پخته و همه‌جانبه در این زمینه انجام شود و مطالبه رهبری درباره شبکه ملی اطلاعات هرچه زودتر در کشور اجرایی شود.
حجت الاسلام علیزاده گفت: مقام معظم رهبری درباره اهمیت فضای مجازی می فرمایند: "اگر مسئله رهبری نبود من مسئول فضای مجازی کشور می‌شدم." بنابراین دولت باید بتواند در این عرصه حضور موثر داشته باشد.
وی ادامه داد: مجلس باید با طرح صیانت از حقوق کاربران مانند سایر قوانین مادر در کشور برخورد کند.
این کارشناس افزود: وقتی شما می‌خواهید از کاربران، اطلاعات و تعاملات آنها صیانت و قاعدتاً حمایت کنید، باید خود فضا را درست تعریف کنید و ساز و کار لازم برای آن را در کشور مهیا کنید.
,
,
,
,
,
حجت الاسلام علیزاده در خاتمه خاطرنشان کرد: این فضا حاشیه‌ساز، فرّار و کرّار و در اختیار دشمن است و دشمن هر کاری را می تواند در آن انجام دهد.
, در اختیار دشمن است و دشمن ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه