اخبار داغ

هندبال بانوان قهرمانی جهان| سومین مصاف دختران ایران با قزاقستان/ مصاف با تیم سوم آسیا

هندبال بانوان قهرمانی جهان| سومین مصاف دختران ایران با قزاقستان/ مصاف با تیم سوم آسیا
تیم ملی هندبال بانوان ایران آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی زنان جهان را مقابل قزاقستان برگزار می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال بانوان ایران که نخستین حضور خود در رقابت‌های قهرمانی جهان را تجربه می کنند امشب (سه شنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ در سومین دیدار خود در مرحله گروهی این رویداد در برابر قزاقستان صف‌آرایی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم ملی هندبال بانوان قزاقستان سابقه کسب عنوان دهم در بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن را در کارنامه دارد و تاکنون 5 بار در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور یافته و در آخرین حضور خود در این رویداد در سال ۲۰۱۹ میلادی جایگاه بیست و دوم را در رده‌بندی نهایی کسب کرده است.

,

قزاقستان تاکنون دو بار عنوان نخست رقابت‌های هندبال بانوان آسیا را بدست آورده و در آخرین حضور خود در آسیا مقابل تیم ملی هندبال ایران در دیدار رده‌بندی به پیروزی رسید و عنوان سوم این مسابقات را بدست آورد.

,

بازیکنان سرشناس تیم ملی هندبال بانوان قزاقستان در این رقابت‌ها آبیلدا، الکساندروا و زویاگینا هستند. دانا آبیلدا بازیکن پست پخش ۲۴ ساله و ۱۶۷ سانتیمتری، ایرنا الکساندروا بغل چپ ۲۷ساله ۱۸۳ سانتیمتری و زلاتا زویاگینا خط زن ۱۸ساله و ۱۷۲ سانتیمتری تیم ملی قزاقستان هر سه در باشگاه‌های کشور قزاقستان شاغل هستند.

,

قزاقستان در رقابت‌های قهرمانی جهان دیدار نخست خود را در مقابل نروژ با نتیجه ۴۶-۱۸ واگذار کرد و در دومین دیدار نیز مقابل رومانی ۳۸-۱۷ شکست خورد.
انتهای پیام/

 

,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه