اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

تجهیزات جدیدی به ناوگان امدادی هلال احمر زنجان اضافه نشده است

تجهیزات جدیدی به ناوگان امدادی هلال احمر زنجان اضافه نشده است
قاسم موسوی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از بروزرسانی تجهیزات خودروهای جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد و گفت: تجهیزات جدیدی به ناوگان امدادی اضافه نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با 14 پایگاه ثابت و سیار در طرح زمستانی حضور داشته و تجهیزات این جمعیت بروز رسانی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی از آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر برای خدمات رسانی به مردم در محورهای مواصلاتی خبرداد و گفت: بر اساس هشدارهای هواشناسی فراخوان امداد رسانی به نیروها ارائه می‌شود.
,
 
,
این مسئول یادآور شد: بیش از 300 نفر از امدادگران استان زنجان در طرح زمستانی حضور داشته و با بارش اولین برف زمستانی و بروز کولاک و راهبندان نیروهای جمعیت هلال احمر به صورت 24 ساعته به هموطنان خدمات رسانی کرده و خودروی درگیر را نجات دادند.
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه هماهنگی مطلوبی بین دستگاه‌های متولی طرح زمستانی و اداره کل مدیریت بحران استان زنجان وجود دارد، افزود: جلسات هماهنگی در این زمینه برگزار شده است.
,
 
,
موسوی در خصوص فعالیت امداد هوایی در زنجان نیز گفت: پایگاه امداد هوایی در استان‌های محدود به صورت ثابت فعالیت داشته و در بقیه استان‌ها به صورت مشترک از هلیکوپتر امدادی استفاده می‌شود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: هلیکوپتر امدادی استان زنجان با استان قزوین مشترک بوده و به این صورت است که هلیکوپتر 15 روز در زنجان و 15 روز در قزوین مستقر است.
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری هلیکوپتر امدادی در زنجان مستقر بود، گفت: در صورت بروز مشکل امداد هوایی در زنجان فعال می‌شود.
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از بروزرسانی تجهیزات خودروهای جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد و گفت: به دلیل حضور در طرح زمستانی، تعمیرات و مشکلات فنی خودروها انجام شده است.
,
 
,
موسوی با اشاره به اینکه تجهیزات جدیدی به ناوگان امدادی استان زنجان اضافه نشده است، افزود: نیازهای استان به مرکز اعلام شده است و تا آخر سال یک خودروی امدادی به ناوگان استان اضافه می‌شود.
,
 
,
وی یادآور شد: بر اساس طرح جمعیت هلال احمر کشور، ناوگان خودروی و امدادی در سال آینده به روز می‌شود که امیدواریم در استان زنجان نیز شاهد این بروزرسانی باشیم.
,
 
,
این مسئول از اضافه شدن خودروی امدادی پایگاه کوهستان جاده تهم در هفته گذشته خبرداد و گفت: این خودرو تعمیر شده و به ناوگان پیوسته است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه