اخبار داغ

پیش از ظهر امروز؛

کتاب «مرا با خودت ببر» به بوته نقد گذاشته شد

کتاب «مرا با خودت ببر» به بوته نقد گذاشته شد
پیش از ظهر امروز کتاب "مرا با خودت ببر " به بوته نقد گذاشته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، پیش از ظهر امروز نشست نقد و بررسی کتاب "مرا با خودت ببر " نوشته حجت الاسلام مظفر سالاری از روحانیون نویسنده یزدی در سالن نگین کتابخانه فرخی یزدی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

محمد جواد اولیا از نقادان این کتاب در این نشست با بیان اینکه سبک هر نویسنده متفاوت است، گفت: زمانی خلأ وجود آثار ادبی برای کودکان و نوجوانان بود اما مرحوم مهدی آذر یزدی آثار ارزشمندی را در این خصوص خلق کرد که همچنان این گروه سنی به آن توجه دارند.

,

وی اضافه کرد: اخلاص، پشتکار، درک نیاز مخاطب و تواضع از جمله ویژگی های اخلاقی مرحوم آذر یزدی بود که این خصلت‌ها در حجت الاسلام سالاری نیز موج می‌زند و آثار بسیار ارزنده‌ای در طول این سال‌ها از ایشان به بازار عرضه شده است.

,

اولیا اظهار داشت: قصه و قصه‌گویی الان به عنوان یک ابزار کلامی مورد نیاز انسان‌ها است و نمی‌توان به‌حق و حقیقت اکتفا کرد بلکه تخیل نیز باید مورد اهتمام قرار گیرد.

,

این ناقد در پایان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه کودک و نوجوان فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده و برگزاری جشنواره‌های مختلف نیز می‌تواند رونقی در بحث کتاب و کتاب‌خوانی در استان‌ها ایجاد کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه