اخبار داغ

آیت الله علماء:

برای مسئولیت های مهم نیروی تراز انقلاب کم داریم

برای مسئولیت های مهم نیروی تراز انقلاب کم داریم
نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه کرمانشاه در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های کرمانشاه گفت: برای مسئولیت های مهم و ایجاد دولت اسلامی نیروی تراز انقلاب کم داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های کرمانشاه به مناسبت ۱۶ آذر با آیت الله مصطفی علماء، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

آیت الله مصطفی علماء در این نشست ضمن پاسخگویی به انتظارات و مطالبات دانشجویان اظهار داشت: یکی از کارهایی که در انقلاب شاید به خوبی به آن پرداخته نشد تربیت نیروی انسانی کارآمد و انقلابی است.

نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه کرمانشاه افزود: متاسفانه برای مسئولیت های مهم و ایجاد دولت اسلامی نیروی تراز انقلاب کم داریم.

وی خاطر نشان کرد: برخی از مشکلات موجود در جامعه به تصمیمات خود ما بر می گردد چرا که در جاهایی که باید شخصی با رأی ما پای کار بیاید در مورد آنها تحقیق نکردیم.

آیت الله علماء گفت: به حمدالله دانشجویان در تمام دوران انقلاب اسلامی در پیروی از ولایت و رساندن پیام‌های امام خمینی(ره) به مردم همواره در صف اول حرکت کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: روز دانشجو نشان دهنده شعارهایی است که از دانشگاه‌ها طنین انداز شد و رنگ و بوی ضد استکباری داشت.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: باید در صراط مستقیم گام برداریم همان صراط مستقیمی که ولی فقیه برای ما ترسیم کرده است.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می زند و در دنیا مطرح است، اظهار داشت: بر همین اساس ضروری است این ارزش های مقدس حفظ شود و دانشجویان که نماد عینیت بخشیدن به این ارزش ها هستند در این مسیر استوار باشند.

 دانشجویان با راه اندازی ۲ مرکز واکسیناسیون در راستای مقابله با بیماری کرونا به مردم ارائه خدمت می کنند

قاسم امجدیان مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت روز دانشجو گفت: امروز دانشجویان بسیجی در اینجا گرد هم آمده اند تا تجدید بیعتی با آرمانهای امام و مقام معظم رهبری داشته باشند و ثابت کنند که هنوز پای انقلاب ایستاده اند.

وی با اشاره به خدمات دانشجویان در ایام کرونا گفت: از همان ابتدای شیوع این بیماری دانشجویان دانشگاه های استان آمادگی خود را جهت حضور در میدان مبارزه با بیماری کرونا اعلام می دارند.

امجدیان خاطر نشان کرد: این دانشجویان با ضدعفونی کننده معابر و همچنین ارائه خدماتی همچون جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه خیرین به مناطق محروم شهرها و روستاهای استان ایفای نقش کردند.

وی بیان داشت: در حال حاضر نیز دانشجویان با راه اندازی ۲ مرکز واکسیناسیون در راستای مقابله با بیماری کرونا به مردم ارائه خدمت می کنند.

در این نشست که در بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، دانشجویان به طرح مسائل و دغدغه‌های خود در زمینه‌های مختلف از جمله عدم‌ معرفی شهردار کرمانشاه، چرایی ابقاء استاندار در سمت خود، خام فروشی، عدم کارایی شورای شهر و... پرداختند و بی‌پرده و باصراحت مطالب خود را بیان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,  دانشجویان با راه اندازی ۲ مرکز واکسیناسیون در راستای مقابله با بیماری کرونا به مردم ارائه خدمت می کنند,  دانشجویان با راه اندازی ۲ مرکز واکسیناسیون در راستای مقابله با بیماری کرونا به مردم ارائه خدمت می کنند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه