اخبار داغ

رئیس جمهور در نشست با دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف:

عده‌ای در تلاشند همراه با مذاکرات نرخ ارز را بالا ببرند/در ماجرای حمله سایبری می خواستند فتنه بزرگی در کشور ایجاد کنند

عده‌ای در تلاشند همراه با مذاکرات نرخ ارز را بالا ببرند/در ماجرای حمله سایبری می خواستند فتنه بزرگی در کشور ایجاد کنند
رئیس جمهور با بیان اینکه عده‌ای شبانه‌روز در تلاش هستند همزمان با مذاکرات، نرخ ارز را بالا ببرند، گفت: منابع ارزی موجود در وضعیت خوبی قرار دارد و برخلاف روزهای اولی که دولت را تحویل گرفته‌ایم نگران وضع نیستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز سه‌شنبه در نشست با دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به مناسبت روز دانشجو در مورد تغییرات قیمت ارز بیان داشت: خبر دقیق داریم عده‌ای شبانه‌روز در تلاشند همزمان با مذاکرات، نرخ ارز را بالا ببرند و مذاکرات را به اقتصاد گره بزنند تا خواسته‌های خود را به ملت تحمیل کنند. دستگاه‌های اطلاعاتی پیگیر معرفی افراد هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دکتر رئیسی تاکید کرد: برخی از این افراد در داخل و برخی نیز در خارج از کشور در محافل و فضای مجازی و واقعی به دنبال بالا بردن قیمت ارز هستند.

,

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اقتصاد، نان و سفره مردم را به مذاکرات گره نمی‌زنیم، تصریح کرد: منابع ارزی موجود در وضعیت خوبی قرار دارد و برخلاف روزهای اولی که دولت را تحویل گرفته‌ایم نگران وضع نیستیم. فروش نفت نیز به رغم تهدیدها و تحریم‌ها شرایط خوبی دارد و صادرات نفت و میعانات بیش از گذشته افزایش یافته است.

,

دکتر رئیسی با اشاره به اینکه باید زندگی مردم سامان یابد و آرامش بر فضای جامعه حاکم شود، اظهار داشت: هر اقدام اقتصادی که دولت بخواهد انجام دهد، مردم و فعالان اقتصادی را در جریان می گذارد.

,

 

,

ادامه دارد...

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه