اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) مطرح کرد؛

مطالبه‌گری باید بر اساس اخلاق سیاسی و دینی باشد/ روشنگری و بصیرت افزایی رسالت مهم دانشجویان

مطالبه‌گری باید بر اساس اخلاق سیاسی و دینی باشد/ روشنگری و بصیرت افزایی رسالت مهم دانشجویان
سردار بهمن ریحانی در همایش روز دانشجو با بیان اینکه روشنگری و بصیرت افزایی رسالت مهم دانشجویان است، گفت: حق طلبی و مطالبه گری باید بر اساس اخلاق سیاسی و دینی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، سردار بهمن ریحانی امروز سه شنبه در همایش بزرگ روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، اظهار داشت: روز دانشجو تنها مختص به ۱۶ آذر نیست چرا که دانشجویان در حماسه های بزرگ این کشور همچون تسخیر لانه جاسوسی، پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و ... نقش آفرینی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: بخش عظیمی از حرکت های ارزشی در نظام توسط دانشجویان شکل گرفته است و با نگاهی به گام اول انقلاب در می یابیم که طی این مدت ۴۰ سال موتور پیشران انقلاب و محور تحقق همه ارزش ها برای رسیدن به تمدن اسلامی بوده اند.

,

وی خاطر نشان کرد: اگر از خودگذشتگی ها و رشادت های جوانان در دفاع مقدس نبود امروز نمی توانستیم با عزت و افتخار از آن دوران یاد کنیم.

,

سردار ریحانی بیان داشت: پس از دفاع مقدس نیز در راس جهادهای سازندگی، علمی، اقتصادی، فکری و روشنگری جوانان و دانشجویان می درخشند.

,

وی گفت: امروز باید بپذیریم دانشجو موذن جامعه است چرا که در بسیاری از نهضت هایی که حتی قبل از انقلاب اتفاق می افتاد جوانان به خصوص دانشجویان محور و محرک اصلی بودند.

,

سردار ریحانی اظهار داشت: امروز همه نگاه‌ها و توجهات به خصوص فرامین مقام معظم رهبری به این جوانان است لذا باید بپذیریم نسل جوان و مدیران آینده می توانند ما را به سوی تمدن اسلامی برسانند.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه تصریح کرد: امروز فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری به اتمام نرسیده است و این ولنگاری فرهنگی که در آن قرار گرفته ایم زیبنده نظام اسلامی نیست.

,

وی ادامه داد: امروز بخش زیادی از راهبردهای دشمنان ما در خصوص مباحث فرهنگی، بی هویت کردن ما از گذشته است آنها فرهنگ و دین را نشانه گرفته اند، لذا حرکت جوانان و دانشجویان در خصوص بسترهای فرهنگی باید همچنان ادامه داشته باشد.

,

سردار ریحانی اظهار داشت: امروز دشمنان در صدد گرفتن این فضا در دانشگاه‌ها هستند، امروز دشمنان به دنبال این هستند که هویت دینی، فرهنگی و سیاسی را از ما به خصوص در دانشگاه‌ها که مرکز علم، عزت و تولید و اقتصاد است، بگیرند.

,

دانشجویان فضای فرهنگی و سیاسی کشور را در دست بگیرند

, دانشجویان فضای فرهنگی و سیاسی کشور را در دست بگیرند, دانشجویان فضای فرهنگی و سیاسی کشور را در دست بگیرند,

وی افزود: هنوز ولنگاری فرهنگی در برخی جاها وجود دارد و این وظیفه جوانان به خصوص دانشجویان است که فضای فرهنگی و سیاسی کشور را در دست بگیرند.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: ما اگر هویت و عقبه تاریخی خود را از دست بدهیم بدون شک زمین گیر خواهیم شد.

,

وی خاطر نشان کرد: جهاد تبیین که مقام معظم رهبری در اربعین امسال به آن اشاره داشتند دقیقا برگرفته از جهاد کبیر است.

,

سردار ریحانی بیان داشت: امروز به حمد خدا در یک موضع مناسب بر فراز بلند تاریخ دنیا قرار داریم و توانستیم بسیاری از راهبردهای دشمنان خود در راس آنها آمریکا را ناکام کنیم.

,

وی خاطر نشان کرد: امروز متاسفانه مدیران ما در بسیاری از دستگاه‌ها و نهادها برای دفاع از نظام اسلامی و دستاوردهای انقلاب تلاش نمی کنند.

,

بزرگترین رسالت دانشجویان جهاد تبیین برگرفته از جهاد کبیر است

, بزرگترین رسالت دانشجویان جهاد تبیین برگرفته از جهاد کبیر است, بزرگترین رسالت دانشجویان جهاد تبیین برگرفته از جهاد کبیر است,

سردار ریحانی خطاب به دانشجویان گفت: امروز بزرگترین رسالت شما جهاد تبیین برگرفته از جهاد کبیر است.

,

وی ادامه داد: حق طلبی و مطالبه گری باید بر اساس اخلاق سیاسی و دینی باشد چرا که ما در نظام اسلامی هستیم و زیبنده نیست به خصوص در مراکز علمی عدالت خواهی با بد رفتاری و بد اخلاقی باشد.

,

سردار ریحانی بیان داشت: اگر بدون تبیین، انتقاد و مطالبه گری کنیم رسالت بزرگ دانشجویی و انقلابی بودن خود را به جا نیاورده ایم.

,

وی با اشاره به بیانات مقام‌معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، گفت: باید رسالت خود را در این خصوص از اطرافیان و خویشاوندان خود شروع کنیم.

,

سردار ریحانی گفت: امروز به موقع صحبت کردن در مقابل تهاجم فرهنگی و تفکر و راهبرد سکولاری دشمن و موضع گرفتن در مقابل آنها لازم و ضروری است چرا که دشمنان درصدد از بین بردن ارزش‌های انقلاب و تحت شعاع قرار دادن هویت امنیتی- دفاعی ما هستند.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه اظهار داشت: افرادی که قصد دارند کار جهادی کنند اول باید مزین به اخلاق سیاسی، انقلابی و دینی باشد.

,

وی تاکید کرد: ما باید به دانش اعتقادی، دینی، انقلابی و سیاسی مجهز شویم تا بتوانیم با دشمن مقابله کنیم و این از رسالت های دانشجویان بسیجی است.

,

سردار ریحانی بزرگترین راهبرد دشمن را رواج تفکر سکولاری عنوان کرد و گفت: متاسفانه امروز در برخی از مراکز علمی و اعتقادی قصد دارند دین را از سیاست جدا کنند.

,

وی روشنگری و بصیرت افزایی را از دیگر رسالت دانشجویان دانست و گفت: ما در گام‌دوم انقلاب قرار داریم و خوشبختانه موفقیت های بسیاری را کسب کردیم و دشمنان خود را زمین گیر کردیم و در موضع مناسبی از عزت و افتخار قرار داریم.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: تا زمانی که بر اساس اصول، ارزشها، اعتقادات و مقاومت و ایستادگی حرکت کنیم سربلند خواهیم بود و بدانید آینده از آن نظام جمهوری اسلامی است و این وعده قرآن است.

,

گفتنی است سردار ریحانی در ابتدای سخنان خود ۳ سوال از فرامین مقام معظم رهبری طرح و به دانشجویانی که پاسخ صحیح دادند هدایایی اهدا کرد.

,


دانشجویان نماد اقتدار و بالندگی ملت هستند

,
, دانشجویان نماد اقتدار و بالندگی ملت هستند, دانشجویان نماد اقتدار و بالندگی ملت هستند,

به گزارش مرصادنیوز، فرهاد گلمحمدی امروز سه شنبه در همایش بزرگ روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: روز دانشجو نماد مبارزات استکبارستیزی و مطالبه گری به حق است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: دانشجویان نماد اقتدار و بالندگی ملت هستند و در طول ۴۲ سال انقلاب همواره قدم های مهمی برداشته و در قله های رفیع علنی قرار گرفته اند.

وی گفت: دانشگاه ها کانون اصلی تولید علم هستند و بدون تردید دانشجویان مهمترین پشتوانه جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند.

گلمحمدی با اشاره به سفر پر برکت‌ مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه همزمان با سفر رهبر معظم انقلاب تحولات خوبی در دانشگاه‌های استان رخ داد و ارتباط خوبی بین بسیج و دانشگاه به وجود آمد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: اولویت اول در دانشگاه را یادگیری عنوان کرد و بیان داشت: اگر چه طی ۲ سال اخیر با شیوع بیماری کرونا حضور دانشجویان و اساتید در دانشگاه کمرنگ شد اما در آموزش تعطیلی نداشتیم.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه از ماه قبل کلاس های دانشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شده، اما در خصوص آزمون هنوز تصمیمی مبنی بر حضوری یا مجازی بودن آن گرفته نشده است.

گلمحمدی اظهار داشت: امیدوارم با پیروی از منویات مقام‌ معظم رهبری و ارتقای علمی خود در مسیر پیشرفت و آبادانی جامعه قدم برداریم.

گفتنی است در این مراسم از خانواده ۵ شهید دانشجو، شهید فریبرز سهیلی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، شهید لایق قادری تبار از مرکز روانسر، شهید اسماعیل عزیزی از مرکز روانسر، شهید سامان کرمی از دانشکده سما کرمانشاه و شهید ضیاء الدین محمدی از دانشکده سما کرمانشاه و همچنین جانباز ۷۰ درصد روشندل علیرضا نویدی با اهدای لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه