اخبار داغ

به دنبال بی‌تدبیری مسئولین؛

کمبود برخی کتاب‌های درسی در طالقان دانش‌آموزان ابتدایی را کلافه کرد/ تب استفاده از کتاب‌های دست دوم برای امتحانات داغ شد

کمبود برخی کتاب‌های درسی در طالقان دانش‌آموزان ابتدایی را کلافه کرد/ تب استفاده از کتاب‌های دست دوم برای امتحانات داغ شد
دو ماه و نیم از سال تحصیلی جدید می گذرد اما همچنان تعدادی از کتب درسی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی طالقان تهیه نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، دو ماه و نیم از سال تحصیلی جدید می گذرد اما همچنان تعدادی از کتب درسی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی طالقان تهیه نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
یک دانش آموز دبستان که در مقطع پنجم ابتدایی تحصیل می کند به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ هنوز کتاب قران را دریافت نکرده ایم و با توضیحات معلم آموزش می بینیم.
,
 
,
دانش آموز دیگری هم در گفتگو با خبرنگار تیتریک به نبود کتاب علوم اشاره کرده و می گوید؛ آزمون علوم پایان ترم در راه است و ما چیزی بلد نیستیم.
,
 
,
از مدرسه جویای کتاب علوم شدیم اما به ما گفتند اداره آموزش و پرورش باید برای ما ارسال کند، قریب به ۳ ماه گذشته است اما همچنان خبری از کتاب نیست.
,
 
,
دانش آموز دیگری که در هشتگرد ثبت نام کرده و در طالقان تحصیل می کند به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ دوستانم کتاب علوم ندارند اما من آن را از هشتگرد تهیه کردم.
,
 
,
معلمی که در مدارس طالقان تدریس می کند معتقد است آموزش مجازی یا حضوری باشد لازم است دانش آموزان کتاب علوم را داشته باشند تا مطالب را یاد بگیرند.
,
 
,
, ,
 
,
و اما دانش آموزان به دلیل نبود کتاب ناچار شده اند به دنبال کتاب های دست دوم رفته و آن را از طریق دوستانشان تامین کنند تا از درس عقب نمانند.
,
 
,
دانش آموز دیگری به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ معلم ما در شبکه شاد ناچار بود تصاویری از کتاب های قران سال گذشته تهیه کرده و بر اساس آن به ما آموزش دهد.
,
 
,
به گفته بسیاری از معلمان نبود کتاب درسی کار آنها را در راستای تدریس با مشکل مواجه کرده و دانش آموزان مجبور شده اند علی رغم جمعیت بالا به دو کتاب بسنده کنند.
,
 
,
چند سالی است که روش ثبت نام، تهیه و توزیع کتاب های درسی صرفا از طریق ادارات آموزش و پرورش انجام می شود و این کتاب ها در هیچ کتابفروشی وجود ندارد.
,
 
,
دانش آموزان امیدوارند در این فرصت باقی مانده تا امتحانات نوبت اول کتاب های مورد نیازشان تامین شده و به واسطه نبود آن از آزمون و ادامه تحصیل بازنمانند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه