اخبار داغ

امام جمعه شهرستان واوان:

فتح قله‌های علمی مهمترین تکلیف دانشجویان است

فتح قله‌های علمی مهمترین تکلیف دانشجویان است
امام جمعه شهرستان واوان گفت: فتح قله‌های علمی، روشنگری، تقویت روحیه مطالبه‌گری و افزایش فعالیت‌های اجتماعی و جهادی از مهمترین تکالیف دانشجویان در چهله دوم انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حمزه محمدی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: دانشجویان از پیش از پیروزی انقلاب تاکنون نقش تاثیرگذار و تعیین‌کننده‌ای در جریان انقلاب و عرصه‌های مختلف ایفا کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی گفت: در وهله اول انتظار امامین انقلاب از دانشجویان این است که در حوزه تحصیل علم، فناوری و تحصیل درخشیده و در مسیر تحقق اهداف والای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی حرکت کنند.
,
 
,
امام جمعه شهرستان واوان بیان کرد: از این‌رو قشر دانشجو باید همه توان خود را برای رسیدن به قلل علمی و روزآمدی در حوزه علوم به کار گرفته و در زمینه خودکفایی کشور در زمینه علوم مختلف تلاش کند، چرا که علم انسان را در زمینه‌های مختلف به قدرت برتر می‌رساند.
,
 
,
حجت‌الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه‌های وارده از سوی دشمنان و معاندان اسلام و انقلاب علیه کشور ایران، یکی دیگر از تکالیف دانشجویان فعال انقلابی است که در فضای حقیقی و بستر فضای مجازی با همه توان به شبهات و هجمه‌ها پاسخ دهند.
,
 
,
وی تاکید کرد: به این ترتیب دانشجویان باید خود را برای پاسخگویی در مسائل گفتمانی و انقلابی مهیا کرده و این را تکلیف و رسالتی مهم برای خود تلقی کنند.
,
 
,
امام جمعه شهرستان واوان حفظ و تقویت روحیه مطالبه‌گری و ترویج و نهادینه کردن آن در جامعه را از دیگر تکالیف دانشجویان برشمرد و افزود: دانشجویان باید ضمن آشنایی با آداب مطالبه‌گری، به درستی به دنبال رفع کم‌کاری‌ها و نقاط ضعف بوده و سهم اثرگذاری را در این باره ایفا کنند.
,
 
,
حجت‌الاسلام محمدی با تاکید بر هرچه پررنگ‌تر شدن فعالیت‌های اجتماعی دانشجویان، ادامه داد: انتظار می‌رود با تقویت و گسترش فعالیت‌های اجتماعی و جهادی این قشر نقش هر چه موثرتری را در این حوزه‌ها ایفا کنند.
,
 
,
وی تاکید کرد: البته امروزه و با افزایش فعالیت گروه‌های جهادی، خدمات بسیار مناسبی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، محرومیت‌زدایی و آموزشی در کشور ارائه شده و افراد زیادی از این خدمات بهره‌مند می‌‎شوند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه