اخبار داغ

مسئول بسیج حقوقدانان لرستان:

حقوقدانان بسیجی به ۱۰۰ زندانی در لرستان خدمات مشاوره ای ارائه دادند

حقوقدانان بسیجی به ۱۰۰ زندانی در لرستان خدمات مشاوره ای ارائه دادند
جعفری گفت: حقوقدانان بسیجی امسال به ۱۰۰ زندانی در استان لرستان خدمات مشاوره ای ارائه دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  فیروز جعفری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: یکی از خدمات بسیج حقوقدانان، ارائه مشاوره به زندانیان جرائم غیر عمد و خانواده های آنهاست که از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۰ زندانی این خدمات را دریافت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در هر یک از شهرستان های استان، گروه های جهادی برای ارائه مشاوره و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تشکیل شده که در جهت خدمت رسانی گام برمی دارند و در برخی از موارد نیز وکالت رایگان برای برخی از زندانیان که توانایی مالی ندارند صورت می گیرد.

,

مسئول بسیج حقوقدانان لرستان تصریح کرد: بسیج حقوقدانان با همکاری ستاد دیه و خیرین از سال گذشته تاکنون ۲۳۴ زندانی را آزاد کرده که از این تعداد ۱۰۲ نفر امسال آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

,

جعفری عنوان کرد: میزان بدهی این تعداد زندانی ۱۲ میلیارد تومان بوده که بخشی توسط خیرین و بخشی هم با گذشت شاکی فراهم شده و منجر به آزادی زندانیان شده است.

,

وی با اشاره به پویش نذر رهایی گفت: این پویش در استان از هفته بسیج آغاز شده و تا دهه فجر ادامه دارد که هدف از این پویش کمک به زندانیان نیازمند (جرائم غیر عمد و محکومین مالی) است.

,

مسئول بسیج حقوقدانان لرستان از تشکیل مجمع خیرین بسیج خبر داد و خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا این مجمع با همکاری خیرین، قضات و وکلا تشکیل شود که شرایط برای کمک به آزادی زندانیان بیشتر فراهم گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه