اخبار داغ

چالش اساس‌نامه فدراسیون فوتبال بزرگ نشود؛

عزیزی‌خادم: به کاهش غرامت فدراسیون فوتبال به ویلموتس خوش‌بین هستیم/ فیفا ضرب‌الاجل داده، فضا را پیچیده نکنیم

عزیزی‌خادم: به کاهش غرامت فدراسیون فوتبال به ویلموتس خوش‌بین هستیم/ فیفا ضرب‌الاجل داده، فضا را پیچیده نکنیم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: الان اساسنامه از ۳ خوان مجمع فدراسیون، فیفا و دولت رد شده و امیدواریم فوتبال ایران در چهارمین گام به سمت بحران نرود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم بزرگ‌داشت مرحوم پرویز دهداری اظهار داشت: اولین بار بود فیلمی را به این مبسوطی تماشا کردم و لذت بردم. اگر امروز فوتبال سربلند و سرافراز شده، بخش مهم و اعظم به تاریخ و ریشه اصیل و طولانی‌ای برمی‌گردد که به دست این عزیزان ایجاد شده. بسیار خوش‌حالم که در این جمع عزیزان و پیشکسوتان جامعه فوتبال هستیم؛ امیدوارم همکارانم در فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی کنند که بیش‌تر در خدمت دوستان باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس فدراسیون فوتبال پیرامون وضعیت تیم ملی بیان داشت: تیم‌های ملی فوتبال ایران به لطف الهی و با وجود تمام تنگناها و مسائلی که از گذشته بود، بی‌سابقه و رکوردشکنانه عمل کرده‌اند و در گام نهایی برای رسیدن به جام جهانی هستیم که می‌خواهیم سریع‌ترین صعود تاریخ‌مان را رقم بزنیم.

,

او به بحث معضل اساس‌نامه و ضرب‌الاجل فیفا برای تصویب قانون جدید در دولت و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و عنوان داشت: بحث مهم‌تری که باید اشاره کنم، بحث اساس‌نامه این فدراسیون است. چالش بسیار بزرگی داریم و امیدوارم عده‌ای بی‌دلیل این موضوع را بزرگ نکنند. تعهدی در دولت قبل داده شده؛ دولت محترم وقت، مجمع فدراسیون و فیفا مصوب کرده‌اند و الان این موضوع را به مجلس شورای اسلامی منوط کرده‌اند و فیفا ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ مصوبه نهایی را خواهد خواست. طبق صحبت‌هایی که با جانی اینفانتینو در قطر داشتیم، رفتارشان به زعم خودشان متعهدانه است و ضرب‌الاجلی را تنظیم کرده‌اند که تا ۱۰ اسفند باید پاسخ بدهیم. امیدوارم مجلس شورای اسلامی با تدبیر و عقلانیت بتوانید کام ملت را شیرین کند.

,

عزیزی‌خادم در ادامه اذعان داشت: اگر تیم ملی ایران با نظر حق به جام جهانی صعود کند؛ بعد از آن، زمان مدنظر فیفا به پایان می‌رسد. در بهمن ماه هم اینفانتینو به تهران می آید که ان شاالله با صعود تیم ملی هم‌زمان باشد. در این شرایط سخت معیشتی، امیدواریم همه کنار هم این هم‌افزایی را داشته باشیم و فضا را پیچیده نکنیم.

,

رییس فدراسیون فوتبال تصریح داشت: الان اساسنامه از ۳ خوان مجمع فدراسیون، فیفا و دولت رد شده و امیدواریم فوتبال ایران در چهارمین گام به سمت بحران نرود؛ باید این را می‌گفتم که همه بدانند.

,

عزیزی‌خادم به پرونده مارک ویلموتس در دادگاه CAS اشاره کرد و تاکید داشت: مساله‌ای که باید اشاره کنم پرونده ویلموتس است که هفته آینده جلسه تیم حقوقی‌اش برگزار می‌شود. سه‌شنبه آینده هم جلسه دستیاران ویلموتس است که امیدوارم مبلغ غرامت را کاهش دهیم و رای نهایی هم در دی ماه صادر می‌شود که امیدوارم این رای با کاهش همراه شود.

,

رئیس فدراسیون فوتبال هم‌چنین به بحث تبلیغات محیطی اشاره کرد و خاطرنشان داشت: مساله مهمی هم که باید اشاره کنم، فضایی است که در بحث تبلیغات محیطی برای باشگاه‌ها ایجاد شده. اراده فدراسیون فوتبال در این راستا قوی‌تر از قبل بود و در این مسیر قدم بر می‌داریم. برای اولین‌بار یک بخش مناسبی به باشگاه‌ها واگذار شده که اگر باشگاهی می‌تواند استفاده کند، بیاید و بهره ببرد و اگر باشگاهی هم شرایط بهره‌برداری از این فضا را نداشته باشد، می‌توانند با سازمان لیگ قراردادی را منعقد کنند.

,

وی در پایان گفت: این از اقدامات مهم فدراسیون فوتبال بود که با هماهنگی درون سازمانی در فدراسیون انجام شد. این اولین تجربه ما برای واگذاری فضای تبلیغی است که ممکن است ایرادهایی هم داشته باشد. امیدواریم همه کنار هم برنامه‌ریزی کنیم و فصل بعد را بهتر برگزار کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه