اخبار داغ

شبکه افق دانشجویی شد

شبکه افق دانشجویی شد
مستند «اینجا دانشگاه است» به مناسبت روز دانشجو در قاب شبکه افق جای گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛امروز مختص دانشجویان است، همانهایی که شهید بهشتی آنها را موذن جامعه خواند. همین صفت شاید بتواند به درستی جایگاه این افراد را بیشتر از هر چیز دیگری نشان دهد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بنا بر میزان اهمیت این موضوع باید از تمام توان برای زنده نگه داشتن این روز که در اصل بخشی از تاریخ میهن عزیزمان ایران در مبارزه با استعمار است، بهره برده شود. یکی از بهترین روش‌هایی که میتوان در این مسیر قدم نهاد، تولیدات رسانه و چند رسانه‌ای است که به جد شاید بتوان گفت صدا و سیما به دلیل گستردگی مخاطبین بهترین محل برای تولید و انتشار تولیداتی با موضوعاتی با جامعیت ملی است. 
,
به همین منظور شبکه افق سیما به منظور آنکه بتواند در این مسیر سهم خود را ایفا کند، مستند "اینجا دانشگاه است" را در لیست برنامه‌های خود قرار داده و سعی کرده تا بتواند در زنده نگه داشتن این برگ از تاریخ مبارزاتی دانشجویان علیه اسکتبار نقشی ایفا کند. 
,
مستند اینجا دانشگاه است که تولید سازمان صدا و سیما است، موضوع آخرین سفر محمد رضا پهلوی به عنوان شاه ایران به خارج از کشور تا واقعه 16 آذر 1332 و تاریخچه تشکیل جنبش دانشجویی در ایران را به تصویر میشکد و تلاش دارد تا تمام جزییات آن دوران را نمایش دهد و به شبهات پاسخ گوید.
,
علاقمندان به این مستند می‌توانند ساعت 20:30 و تکرار آن را روز بعد ساعت 07:30 و 13:00 از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه