اخبار داغ

افتتاح سالن بدنسازی فدراسیون قایقرانی، افتتاح تالار مشاهیر فوتبال در دی‌ماه

صالحی‌امیری: هزینه در ورزش نوعی سرمایه گذاری است/ با هیچ کسی مناقشه نداریم

صالحی‌امیری: هزینه در ورزش نوعی سرمایه گذاری است/ با هیچ کسی مناقشه نداریم
رییس کمیته ملی المپیک در مراسم بزرگداشت استاد دهداری و مراسم افتتاح سالن بدنسازی فدراسیون قایقرانی حضور یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عصر امروز رضا صالحی امیری با حضور در فدراسیون قایقرانی سالن بدنسازی آن را افتتاح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رییس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون و دیگر مسئولین، کادر فنی و قهرمانان در راستای رشد و توسعه این ورزش المپیکی تصریح کرد: بدون تردید فدراسیون قایقرانی پتانسیل بالایی دارد و جدای از حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک حمایت دیگر دستگاه های دولتی را نیز نیازمند است تا این عزیزان جهت تامین تجهیزات خود دغدغه ای نداشته باشند.

,

 

,

وی گفت: هزینه در ورزش نوعی سرمایه گذاری است چرا که با خود نشاط و غرور و همبستگی و افتخار می آورد لذا باید از تمامی ‌پتانسیل خود در این زمینه بهره لازم را ببریم.

,

 

,

صالحی امیری در خصوص نشست امروز کمیسیون ورزشکاران و اعتراض چند المپین به انتخابات گفت: از اصحاب رسانه تقاضا دارم وارد حاشیه نشوند. اگر مشکلی هست، در خانواده با گفت‌وگو قابل حل است. در فرآیند انتخابات دخالتی نداشتیم و طبیعی است کسی که رای می آورد، خوشحال باشد و آن کسی که رای نمی آورد، ناراحت است. اما نباید زبان توهین داشته باشیم. همه قهرمانان ایران زمین هستند و همه را دعوت می‌کنیم در فضای اخلاقی موضوعات را حل کنیم.

,

 

,

کمیته ملی المپیک در خصوص اظهارات احسان حدادی مبنی بر اینکه برای حضور در نشست خبری امروز تهدید شده عنوان کرد: من اطلاعی ندارم و به عنوان رئیس کمیته آنچه انجام دادیم با ابلاغیه اساسنامه بود. اگر اعتراضی هست، اول به ما و بعد به IOC بنویسند. تا امروز مکاتبه‌ای نشده و اگر مکاتبه کنند، قطعا همکاران ما پاسخ خواهند داد. همه ورزشکارانی که در نشست بودند یا نبودند از فرزندان ما هستند. با هیچ کسی مناقشه نداریم و همه را به جلسه مشترک دعوت می‌کنیم تا دغدغه‌ها حل شود.

,

 

,

*صالحی امیری: در دی‌ماه تالار مشاهیر فوتبال ایران را افتتاح خواهیم کرد

,

مراسم بزرگداشت مرحوم پرویز دهداری با حضور صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، نصراله سجادی مشاور عالی رییس،رییس و مسیولین فدراسیون فوتبال و پیشکسوتان فوتبال  امروز (سه شنبه 16 آذر) در محل هتل المپیک برگزار شد.

,

رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات تمامی پیشکسوتان فوتبال اظهار داشت: دهداری عزیز فرصتی شد تا ما در کنار شما بزرگان فوتبال قرار بگیریم و بهانه ای شد برای قدردانی و عرض ارادت به شما  عزیزان چرا که اگر امروز درخت فوتبال سبز است و نسلی که میلیون ها جوان هستند با عشق و علاقه فوتبال را دنبال می کنند، به خاطر ریشه های آن مانند دهداری است.

,

 

,

صالحی امیری در ادامه گفت: ما کفران نعمت کردیم و بزرگان خودمان را فراموش کردیم و به انزوا کشاندیم و باید جبران کنیم و به همین منظور ما در دیماه تالار مشاهیر فوتبال ایران را با همکاری فدراسیون فوتبال در موزه ملی ورزش  رونمایی خواهیم کرد. در واقع ما از شخص نه بلکه از شخصیت تجلیل می کنیم، یعنی انسان‌هایی که فضیلت و اخلاق و افتخار آفرینی را به ارمغان آوردند.

,

 

,

صالحی امیری ابراز داشت: واقعیت این است که ما امروز نه فقط از مرحوم دهداری عزیز بلکه از انسانهای با فضیلت و با اخلاق فوتبال تجلیل می کنیم واز زبان نصراله سجادی نقل می کنم که اخلاق و فضیلت در این انسان موج میزد.

,

 

,

رییس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: فوتبال یک رقابت اخلاقی است و هر کسی در این رقابت پیروز می شود، باید پیروز اخلاقی و انسانی هم باشد. همه ما باید خود را وام دار این انسان‌ها بدانیم،  زمانی که از دهداری صحبت می کنیم یعنی غیرت، غرور و نشاط ملی و از این منظر معتقدم فوتبال باید در حد اعلی ترویج پیدا کند چرا که  این سرمایه گذاری است و نه هزینه و باید با هزینه در ورزش نشاط و غرور و شادی و سلامتی را برای مردم به ارمغان آوریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه