اخبار داغ

ماجدی: 160 بازیکن منتخب از کل کشور زیر نظر استعدادیاب ها بودند

ماجدی: 160 بازیکن منتخب از کل کشور زیر نظر استعدادیاب ها بودند
رییس کمیته جوانان در خصوص استعدادیابی کشوری ز یر 16 سال به نکاتی اشاره کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون، میرشاد ماجدی، رییس کمیته جوانان در خصوص استعدادیابی کشوری زیر 16 سال پسران گفت: ظهر فردا استعدادیابی کشوری زیر16 سال پسران به پایان می رسد. این استعدادیابی با حضور 160 بازیکن منتخب از کل کشور و به مدت 10 روز در کمپ تیم های ملی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: فردا ظهر مشخص می شود از 11523 بازیکنی که در کل کشور دیده شدند، چه عددی از این بازیکنان برای تیم ملی نوجوانان آماده می شوند. در واقع زمانی که سرمربی تیم ملی زیر 17 سال انتخاب شد، هر عددی که از این تعداد که بالغ بر 70 یا 80 نفر خواهند بود در اختیار سرمربی قرار می گیرد تا بتواند با دست باز بازیکنان را ارزیابی و به تیم ملی فوتبال زیر 17 سال دعوت کند.
,
 
,
رییس کمیته جوانان ضمن تقدیر از زحمات استعدادیابان کشوری در پایان گفت: زحمات زیادی توسط استعدادیاب ها کشیده شد که جا دارد از زحماتشان تقدیر و تشکر کنم. در واقع سه جلسه تمرینی برای هر گروه برگزار شد و در نهایت یک جلسه فنی تشکیل و تمام بازیکنان بر اساس معیار هایی که وجود دارد با رای گیری و اتفاق نظر، بازیکنان مستعد انتخاب می شوند. این طرح ، کار بزرگی بود که با حمایت فدراسیون فوتبال و تلاش کمیته جوانان و استعدادیاب ها برگزار شد که در آینده ای نزدیک بدون شک نتیجه مثبت آن را شاهد خواهیم بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه