اخبار داغ

ظرفیت‌ها و کمبودهای ورزش بانوان طرقبه شاندیز بررسی شد؛

بی‌توجهی مسئولان به پیشرفت ورزش قهرمانی بانوان/ سهم ۳۰درصدی بانوان طرقبه شاندیز از امکانات ورزشی شهرستان

بی‌توجهی مسئولان به پیشرفت ورزش قهرمانی بانوان/ سهم ۳۰درصدی بانوان طرقبه شاندیز از امکانات ورزشی شهرستان
علی‌رغم ظرفیت بالای ورزش بانوان طرقبه شاندیز به ویژه در حوزه قهرمانی و رشته‌های مدال آور با بی‌توجهی مسئولان تنها ۳۰ درصد از امکانات ورزشی این شهرستان در اختیار بانوان قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از صبح توس، حدود نیمی از جمعیت هر شهر یا شهرستان را بانوان تشکیل می دهند و توجه به نیازهای این قشر در جامعه همواره باید مورد توجه باشد که البته این موضوع در حوزه ورزش و سلامت دختران و بانوان اهمییت بیشتری دارد، قطعا جامعه ای که بانوان سالم، بانشاط و فعال در ورزش دارد در عرصه های مختلف آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و سایر حوزه ها موفق تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, صبح توس,

بانوان طرقبه شاندیز در رشته های مختلف ورزشی و همچنین حوزه ورزش قهرمانی و رشته های مدال آور فعالیت های خوب و قابل تاملی دارند، به عنوان  مثال: رشته والیبال در بین بانوان طرقبه شاندیز علاقمندان زیادی دارد و از استقبال خوبی هم برخوردار است و تیم والیبال بانوان شهرستان هم عملکرد خوبی دارد.

,

تیم دوومیدانی دختران شهرستان نیز اخیرا در مسابقات باشگاه های کشورمقام سوم را کسب کرده، تیم فوتسال بانوان طرقبه شاندیز هم قهرمانی دست یک استان را دارند؛ حدود ۵۰۰ نفر از بانوان طرقبه شاندیز در باشگاه های خصوصی و دولتی در رشته های مختلف ورزشی در حال فعالیت هستند و همه این ظرفیت و پتانسیل در حالی وجود دارد که در این مسیر مشکلات و کمبودهایی نیز برای ورزش بانوان است.

,

گذشته از  سهم ناچیز  ۳۰ درصدی استفاده بانوان این شهرستان از امکانات ورزشی طرقبه شاندیز که  نکته مهمی است اما انچه که در بین سایر مشکلات و موانع ورزش بانوان طرقبه شاندیزبیشترخودنمایی می کند بی توجهی و عدم حمایت شایسته مسئولان و مدیران شهرستان از حوزه ورزش بانوان است، مشکلات و کمبودهای دیگری هم هست که  قطعا رفع و حل این مشکلات و کمبودها به تنهایی در توان  اداره ورزش و جوانان شهرستان نیست و حمایت و توجه همه جانبه سایر ادارات مثل شهرداری ها، شورای شهرهای طرقبه و شاندیز و امور بانوان فرمانداری شهرستان را نیز می طلبد.

,

در این گزارش به  بررسی گوشه ای  از نقاط قوت، ظرفیت و توانمندی و کمبودها و مشکلات حوزه ورزش بانوان طرقبه شاندیز پرداخته ایم‌.

,

سهم ۳۰ درصدی بانوان طرقبه شاندیز از امکانات ورزشی این شهرستان

, سهم ۳۰ درصدی بانوان طرقبه شاندیز از امکانات ورزشی این شهرستان,

امیر رضا زارعی، رییس اداره ورزش و جوانان طرقبه شاندیز در گفت و گو با صبح توس، با بیان اینکه در حوزه بانوان و به ویژه در روستاها فعالیت های خوبی انجام شده است اظهار کرد: خانه های ورزشی روستایی بیش از ۱۰ روستا از جمله ازغد، مایان، جاغرق، عنبران، دهبار و ابرده علیا از سال ۹۹ تا اوایل ۱۴۰۰ تجهیز شدند، لوازم ورزشی در اختیار این خانه های ورزشی قرار داده شده و این خانه ها در اختیار دهیاری روستاها است و با برنامه ریزی این دهیاری ها فعال است.

,

وی با اشاره به اینکه بانوان شهرستان در رشته های آمادگی جسمانی، ایروبیک، پلاتیس و بدنسازی فعال هستند، افزود: حدود ۲۰ تا ۲۵ نفر از بانوان شهرستان در رشته پرورش اندام فعالیت دارند و به زودی با هماهنگی های انجام شده با مربی بانوان که در تیم ملی فعال است، شروع فعالیت کشتی بانوان در یکی از باشگاه های خصوصی شهر طرقبه انجام خواهد شد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان طرقبه شاندیز گفت: در حوزه قهرمانی و رشته های مدال آور برای بانوان می توان از دو و میدانی نام برد که فعالیت های خوبی هم در این زمینه انجام شده است که در همین زمینه رشته فوتسال بانوان سهمیه لیگ یک قهرمان شدند و به سوپر لیگ صعود کردند.

,

وی با اشاره به اینکه در رشته های دیگر هم‌ ظرفیت و پتانسیل خوبی برای بانوان است که می توانند فعالیت کنند، افزود: در بدنسازی و پلاتیس اگر مسابقات بعد از ۲ سال به خاطر شرایط کرونایی مجدد برگزار شود، بانوان طرقبه شاندیز در این رشته ها حرفی برای گفتن دارند، در رشته دارت بانوان هم از مربی تیم ملی و در رشته سافت بال و بیسبال از مربیان استان در شهرستان استفاده می شود، در رشته فوتسال در حال مسابقات استانی هستند و امیدواریم سهمیه کشوری دریافت کنند.

,

, , ,

حدود ۵۰۰ نفر از بانوان طرقبه شاندیز در باشگاه های خصوصی و دولتی در رشته های مختلف ورزشی در حال فعالیت هستند

, حدود ۵۰۰ نفر از بانوان طرقبه شاندیز در باشگاه های خصوصی و دولتی در رشته های مختلف ورزشی در حال فعالیت هستند,

زارعی با بیان اینکه هیئت کوهنوردی برنامه منسجم و خوبی برای طول سال دارند و قبل از شیوع کرونا هم برنامه های برون شهرستانی داشتند، تصریح کرد: رشته های رزمی، تکواندو، کینگ بوکسینگ و جودو از جمله رشته هایی است که در حوزه قهرمان پروری بانوان می توان از نام برد و خوشبختانه ظرفیت بانوان شهرستان در رشته های مختلف ورزشی بالا است و بانوان ما می توانند در این عرصه ها درخشش خوبی داشته باشند، در حال حاضر به خاطر شرایط کرونایی تیم های ما اعزام نشدند ولی از لحاظ فعالیت های ورزشی می توان به جرات گفت در حوزه بانوان بالغ بر ۵۰۰ نفر از بانوان شهرستان در باشگاه های خصوصی و دولتی در رشته های مختلف ورزشی در حال فعالیت هستند.

,

وی با بیان اینکه  در حال حاضر ۳۰ درصد امکانات ورزشی شهرستان در اختیار بانوان است و سهم بانوان طرقبه شاندیز در ورزش قهرمانی براساس اعتبارات همان ۳۰ درصد است. اظهار کرد: در رشته تکواندو بانوان با حضور یکی از بهترین مربی های خراسان رضوی در حال فعالیت هستند و در رشته های تنیس، تیراندازی با تیر و کمان و سوارکاری هم بانوان شهرستان فعالیت دارند. 

,

رئیس اداره ورزش و جوانان طرقبه شاندیز ادامه داد: بانوان دررشته آمادگی جسمانی فعالیت های خوبی دارند و اگر شرایط مهار بیماری کرونا مساعد باشد و مسابقات بانوان را برگزار کنیم در سطح استان بانوان طرقبه شاندیز می توانند جزو برترین ها باشند و در رشته موتورسواری بانوان شهرستان تیمی متشکل از ۱۰ تا ۱۲ نفر دارد، بیان کرد: این تیم در پیست ویرانی شاندیز مشغول فعالیت هستند و حتی مقام کشوری هم کسب کردند و به زودی تیم فوتبال بانوان شهرستان نیز راه اندازی می شوند و شاهد تمرینات تیم فوتبال بانوان خواهیم بود.

,

, , ,

چوب بی توجهی و عدم حمایت مسئولان شهرستان لای چرخ پیشرفت رشته های قهرمانی و مدال آور ورزش بانوان طرقبه شاندیز

, چوب بی توجهی و عدم حمایت مسئولان شهرستان لای چرخ پیشرفت رشته های قهرمانی و مدال آور ورزش بانوان طرقبه شاندیز,

زهرا عابدین زاده، مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان طرقبه شاندیز در گفت و گو با صبح توس، بیان کرد: بانوان شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی بسیار فعال هستند ولی مشکلات و کمبودهایی هم در این زمینه برای ورزش بانوان وجود دارد که برای رفع آن نیاز به حمایت و همکاری شهرداری ها و شورای شهر طرقبه و شاندیز در کنار اداره ورزش و جوانان شهرستان است.

,

 وی تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست که  شهرستان طرقبه شاندیز از دیرباز مهد دومیدانی کشور بوده است، بانوان علاقه مند، فعال و  مستعد در موارد مختلف این رشته ی پایه هستند، ولی بعضی اوقات به دلایلی برای تمرینات خود در فضای روباز ورزشی مشکل دارند.

,

عابدین زاده، با اشاره به اینکه طرقبه شاندیز به دلیل داشتن اقلیم و آب و هوای مناسب جزو مناطق  گردشگری و توریستی است، اظهار کرد: سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر به این شهرستان سفر می کنند و شاهد افزایش مشارکت سرمایه گذاران در بخش خصوصی در زمینه  ورزش و تفریحات سالم دراین منطقه هستیم اما  متاسفانه سهم بهره مندی و استفاده اهالی بومی و ساکن شهرستان و به ویژه بانوان از این اماکن ورزشی بسیار ناچیز است.

,

ایجاد پیست دومیدانی مناسب  ورزش بانوان در شهرستان ضروری است

, ایجاد پیست دومیدانی مناسب  ورزش بانوان در شهرستان ضروری است,

 وی افزود: یکی دیگر از مشکلات شهرستان،  حضور خانواده ها و به ویژه بانوان از مشهد و سایر مناطق درمکانهای ورزشی طرقبه شاندیز برای پیاده‌روی است که همین موضوع باعث بروز مشکلاتی برای ورزشکاران بومی و ساکن شهرستان شده است، مکانی که برای تمرینات ورزشی بانوان استفاده می شود پیست دوومیدانی است که در اطراف زمین فوتبال مجموعه ورزشی آزادی شهر طرقبه و اداره ورزش وجوانان شهرستان قرار دارد.

,

مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان طرقبه شاندیز با اشاره به اینکه درخواست اختصاص زمان های خاص را برای تیم های بانوان داشته اند، اظهار کرد: اختصاص ساعات خاص به تیم های بانوان جهت حضور در پیست باعث می شود تا از ورود و خروج افراد متفرقه جلوگیری شود.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه در تیم دومیدانی بانوان دونده ای داریم که قرار است برای مسابقات کشوری اعزام شود و این موضوع خیلی مهمی برای ورزش بانوان شهرستان است، گفت: آنها جای خوبی برای تمرین ندارند از اداره تربیت بدنی هم کاری ساخته نیست، دختران دومیدانی ما اگر برای تمرین به مشهد بروند هم شرایط سختی دارند و هم اینکه  هر روز نمی توانند برای تمرین به سالن باغبان باشی بروند چون هزینه های زیادی برای آنها دارد.

,

عابدین زاده تاکید کرد: ایجاد یک پیست سرپوشیده برای بانوان و دختران شهرستان ضروری است که تمرینات خود را راحت و آسوده انجام دهند ولی در این زمینه کمبود داریم و متاسفانه مکانی اختصاصی برای ورزش بانوان در شهرستان نداریم، ما در شهرستان یک سالن مثل سالن باغبان باشی برای بانوان نیاز داریم، کمبود سالن ویژه بانوان هم از دیگر مشکلات در حوزه ورزش بانوان است.

,

کمبود سالن های اختصاصی برای ورزش بانوان یکی از مشکلات اساسی حوزه ورزش بانوان در شهرستان است

, کمبود سالن های اختصاصی برای ورزش بانوان یکی از مشکلات اساسی حوزه ورزش بانوان در شهرستان است,

وی با گلایه از اینکه در کل شهرستان یک سالن ورزشی اختصاصی ویژه بانوان نیست که حتی مدیریت آن در اختیار بانوان باشد و تمام وقت بتوانند از آن استفاده کنند، در ادامه بیان کرد: این موضوع یکی از ضعف های حوزه ورزش بانوان در طرقبه شاندیز است.

,

مسئول امور بانوان ورزش و جوانان طرقبه شاندیز، تاکید کرد: این موضوع که سالن ها تمام وقت در اختیار بانوان نیست محدودیت برای بسیاری از بانوان ما هست، صبح تا ظهر که سالن در اختیار بانوان است فقط خانمهای خانه دار می توانند از آن استفاده کنند و خانمهای شاغل، کارمند و دانش آموزان شرایط استفاده از آن را ندارند آنها هم نیاز دارند از امکانات ورزشی استفاده کنند ولی کمبودها خودنمایی می کند  وقتی شرایط استفاده محدود باشد ورزش بانوان هم محدود می ماند.

,

 وی تاکید کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان به تنهایی نمی تواند کاری در جهت رفع کمبودهای ورزش بانوان انجام دهد و سایر ادارات و ارگان ها هم باید پای بیایند، در مشهد شهرداری سالن هایی دارد ولی اینجا فقط اداره ورزش و جوانان تنها مانده است و سایر ارگان ها پای کار نیستند.

,

عدم بهره برداری از ظرفیت مربیان بومی از ضعف های اساسی در راه پیشرفت ورزش بانوان است

, عدم بهره برداری از ظرفیت مربیان بومی از ضعف های اساسی در راه پیشرفت ورزش بانوان است,

عابدین زاده با اشاره به سایر مشکلاتی که در حوزه ورزش بانوان طرقبه شاندیز است، بیان کرد: هیئت های فعال از ظرفیت مربیان دارای مدارج علمی و مدارک معتبر ملی که بومی شهرستان هستند، بهره برداری نمی کنند و این مربیان با وجود توانمندی و ظرفیت خوب، متاسفانه خانه نشین شده اند و یا از ارتقاء سطوح علمی، با متدهای روز جهانی فاصله دارند و برای جبران این فاصله اجبارا باید هزینه های گزافی را پرداخت کنند.

,

وی با اشاره به اینکه به منظور توسعه و ارتقاء ورزش باید از ظرفیتهای ارزشمند مربیان بومی و سپس از مربیان باتجربه ومتخصص غیر بومی نیز استفاده شود، تاکید کرد: مربیان بومی شهرستان تا کار نکنند پیشرفت نمی کنند و اگر روی آنها سرمایه گذاری نشود قطعا به جایی نخواهند رسید، بنده با مدرک ارشد فیزیولوژی محض ورزشی مربی بومی طرقبه هستم و کارم نیز در سطح درجه یک است ولی از من برای ورزش بانوان شهرستان استفاده نمی شود، شخصا باید تلاش کنم و دنبال سالن و کلاس باشم، این موضوع یکی از ضعف های بزرگ در حوزه ورزش بانوان است.

,

مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان طرقبه شاندیز، در ادامه گلایه مندی از مانع تراشی های هیئت های ورزشی شهرستان در عدم حمایت از مربیان بومی، اظهار کرد: مسئولان هیئت های ما که اتفاقا از خود شهرستان هم هستند نه تنها هیچ حمایتی از مربیان بومی ندارند بلکه همواره از گروه های خاصی استفاده می کنند و می خواهند کسانی باشند که بتوانند بر آنها تسلط داشته باشند این سلیقه ای عمل کردن یکی از موانع اصلی بر سر پیشرفت ورزش بانوان و مربیان شهرستان است.

,


سلیقه ای عمل کردن هیئت ها یکی از موانع اصلی ارتقای ورزش بانوان شهرستان است

,
, سلیقه ای عمل کردن هیئت ها یکی از موانع اصلی ارتقای ورزش بانوان شهرستان است,

وی با بیان اینکه اولویت دادن به مربیان بومی شهرستان مهم است، اما نظر آنها اینست که مربی باید از خارج شهرستان باشد تا پیشرفت داشته باشیم، تصریح کرد: چندین سال پیش که ما پای کار بودیم تعداد ۸ نفر از همین مربی های بومی شهر طرقبه  با تشکیل ۴ کلاس فعالیت داشتند،  حدود ۱۴ سال پیش که خیلی از آکادمی هایی که اکنون در مشهد هست نبود، ولی ما استارت آن را در اینجا زدیم  و حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ دانش آموز داشتیم که کلاس بندی شده و فعالیت می کردند و بعد از طرقبه تازه مشهد استارت آکادمی زدند، آنها سال ها همین بچه ها و مربیان شهر طرقبه بودند که برای پیشرفت کار ورزش بانوان فعالیت می کردند ولی در حال حاضر متاسفانه سلیقه ای عمل کردن بعضی هیئت ها معضلات و مشکلاتی را برای بانوان ما رقم زده است که نمی خواهند و نمی گذارند ورزش بانوان شهرستان دیده شود‌.

,

عابدین زاده ضمن تشکر از توجه و مساعدت همه جانبه رئیس اداره ورزش و جوانان طرقبه شاندیز، به ظرفیتهای والای بانوان شهرستان اشاره و اظهار کرد: باید هم از ظرفیت مربیان بومی شهرستان استفاده شود و هم از مربیان سطح بالاتر از مشهد و یاحتی کشور در کنار استفاده از غیر بومیان از مربیان بومی هم استفاده شود و آنها هم در رشد و پیشرفت حوزه ورزش بانوان شهرستان سهمی داشته باشند.

,

وی با اشاره به ظرفیت بانوان شهرستان در رشته های مختلف ورزشی، گفت: باید به ورزش بانوان بیشتر بها داده شود، در شاندیز بیشتر علایق به سمت ژیمناستیک است و در این زمینه بسیار فعال هستند و طرقبه هم بیشتر علایق به سمت والیبال است البته در شهرستان و در حوزه بانوان بیشتر به سمت والیبال گرایش دارند، قطعا توجه به ورزش بانوان یعنی شکوفاتر شدن استعدادها وافتخار آفرینی در ورزش کشور و حتی جهان است.

,

تیم دو میدانی دختران طرقبه شاندیز استعداد کسب مقام های آسیایی دارد

, ت, یم دو میدانی دختران طرقبه شاندیز استعداد کسب مقام های آسیایی دارد,

نسرین محققی، مربی بانوان دو میدانی طرقبه شاندیز در گفت وگو با خبرنگار صبح توس، با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۱ سال است فعالیت ورزشی دارد، بیان کرد: رشته دو میدانی مادر رشته های ورزشی محسوب می شود و این ورزش از طرقبه توسط اسطوره ورزشی کشور استاد باغبان باشی شکل گرفت و باعث افتخار این شهرستان است.

, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه تیم دومیدانی بانوان طرقبه شاندیز از ۲ سال پیش با یک یا ۲ نفر شروع به فعالیت داشته است، تصریح کرد: این تیم تقریبا ۲ ماه تمرین کردند و بعد از آن کلا فعالیت تیم لغو شد تا اینکه ۸ ماه پیش من به عنوان مربی تیم شروع به کار کردم و در مدت ۸ ماه توانستم تعداد دختران تیم را به ۶ نفر برسانم، در همین بازه زمانی ۸ ماهه با تلاش و زحمات زیاد، دختران را به مسابقات بردم که نتایج خوبی هم گرفتیم و دختران تیم رکودهای خوبی زدند ما در مرحله تیمی در مسابقات دو میدانی باشگاه های کشور مقام سوم تیمی را بدست آوردیم و ورزشکاران مقام های پنجم، ششم و هشتم را هم کسب کردند، ما با تمام توان و باهمه مشکلات پیش رو سعی داریم این تیم را حفظ کنیم چون دختران استعدادهای خوبی دارند و قطعا به جایگاه خوبی خواهند رسید.

,

 محققی با گلایه از شرایط سختی که دختران تیم دومیدانی شهرستان برای تمرینات خود دارند، تصریح کرد: بچه ها واقعا استعدادهای خوبی دارند و به جایگاهی رسیدند که خیلی راحت با داشتن امکانات و شرایط بهتر می توانند در سال های آینده مقام های بهتر کشوری و حتی مقام های آسیایی را با همین شاگردانی که الان در حال تمرین و فعالیت هستند، کسب کنند.

,

, , ,

تمرینات تیم دومیدانی دختران طرقبه شاندیز از پیست نامناسب همراه با آسیب تا بیابان های خاکی پر از خطر 

, تمرینات تیم دومیدانی دختران طرقبه شاندیز از پیست نامناسب همراه با آسیب تا بیابان های خاکی پر از خطر ,

وی با اشاره به مشکلاتی که تیم دو میدانی با آن مواجه است، اظهار کرد: متاسفانه هیچ کسی اینجا ما را حمایت نمی کند با اینکه ما در دل اداره ورزش و جوانان هستیم و واقعا انتظار داریم که توجه و حمایت بیشتری نسبت به تیم دومیدانی داشته باشند که متاسفانه  اینطور نیست، دختران تیم دو میدانی شهرستان در زمین پیستی تمرین می کنند که خاکی است و باعث می شود بچه ها مدام آسیب ببینند.

,

مربی تیم دومیدانی بانوان طرقبه شاندیز افزود: بعضی اوقات هم بچه های تیم را برای تمرین بیرون می برم که تقریبا زمین بیابانی مانند است البته با مسئولیت خودم بچه ها را برای تمرین می برم و خانواده ها چشم شان به من است که مراقب و بالاسر آنها باشم، آنجا هم فضای باز است و هزار یک مانع و مشکل، خطر و  مزاحمت برای ما است ولی مجبوریم برای اینکه بچه ها پیشرفت کنند و نتیجه بگیرند باید این مراحل را طی کنیم.

,

وی اظهار کرد: بیش از یکماه است که به خاطر بعضی مسائل و شرایط پیش آمده پیست را فقط ۳ روز در هفته در اختیار دختران دومیدانی قرار می دهند، در صورتی که رشته دومیدانی رشته ای است که باید همه تمرینات بیرون و در فضای باز انجام شود نه در داخل سالن.

,

تیم دومیدانی طرقبه شاندیز نیازمند حمایت و توجه بیشتر مسئولان شهرستان

, تیم دومیدانی طرقبه شاندیز نیازمند حمایت و توجه بیشتر مسئولان شهرستان,

وی که کسب مقام های استانی و کشوری را در پرونده ورزشی خود دارد، بیان کرد: ما انتظار داریم اداره ورزش و جوانان طرقبه شاندیز حمایت و پشتیبانی خوبی از ما داشته باشد اما متاسفانه هر روز یک مانع و مشکلی بر سر راه ما قرار می گیرد، در حالی که همین تیم دختران به مسابقات رفته و مقام هم کسب کرده است ما توقع حمایت بیشتر داشتیم.

,

مربی تیم دو میدانی بانوان طرقبه شاندیز در ادامه گلایه های خود از بی توجهی به ورزش بانوان، اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان بیشتر تمرکز خود را بر روی کارمندان خود یا بخش فوتبال گذاشته است، دور زمین پیست دو میدانی که خاکی است یک زمین چمن برای فوتبال است و اداره بیشتر روی همین زمین فوتبال تمرکز دارد و توجهی به رشته دو میدانی ندارد، بارها از آنها خواسته ایم همین زمین پیست را یکدست و صاف کنند، حدود ۶ ماه پیش جلسه ای با این موضوع گذاشتیم ولی نتیجه ای در بر نداشت، وضعیت زمین پیست به گونه ای است که اگر پای بچه ها موقع تمرین در این تو رفتگی بیفتد باعث‌آسیب و حداقل یکماه عقب افتادن آنها از تمرینات می شود.

,

, ,

محققی به امکاناتی که اداره ورزش و جوانان در اختیار تیم دومیدانی دختران شهرستان قرار داده اشاره و اظهار کرد: همین پیست زمین خاکی طرقبه است که اصلا شرایط مناسبی ندارد و همین پیست را هم به جای اینکه هرروز در اختیار ما قرار دهند محدود به ۳ روز در هفته و تایم های خاصی قرار دادند که ما یک وساعت ونیم بیشتر حق بودن در پیست را نداریم.

,

وی بیان کرد: رشته دو میدانی بانوان در طرقبه شاندیز چون نوپا و تازه در حال رشد است آنقدری که باید حمایت نمی شود، از مسئولان شهرستان می خواهیم حمایت کنند و به کمک ما بیایند و از استعدادها و ظرفیت های خوب دختران شهرستان در این رشته حمایت و پشتیبانی کنند، پیشرفت و کسب مقام‌های استانی و کشوری توسط دختران طرقبه شاندیز باعث افتخار شهرستان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه