اخبار داغ

مشاور امور اجتماعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد:

مؤثرترین و ایمن‌ترین راه کنترل کرونا واکسیناسیون است/ از هر ۱۰۰نفری که در استان یزد فوت کردند، ۹۲نفر واکسن نزده بودند

مؤثرترین و ایمن‌ترین راه کنترل کرونا واکسیناسیون است/ از هر ۱۰۰نفری که در استان یزد فوت کردند، ۹۲نفر واکسن نزده بودند
لطفی مشاور امور اجتماعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد مؤثرترین و ایمن‌ترین راه کنترل کرونا را واکسیناسیون دانست و گفت: از هر ۱۰۰نفری که در استان یزد فوت کردند، ۹۲نفر واکسن نزده بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدحسن لطفی امشب در نشست سبک زندگی که بسیج جامعه پزشکی با محوریت راهکارهای مقابله با کرونا و فوائد واکسیناسیون در امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار شد با بیان اینکه در آستانه دوسالگی همه گیری کرونا در جهان قرار داریم، گفت: تاکنون 5 پیک کرونا را در کشور گذرانده‌ایم و متاسفانه تعداد زیادی از هموطنانمان را از دست داده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مشاور امور اجتماعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اینکه بیشترین فوتی‌های کرونایی در استان را در پیک سوم تجربه کردیم، افزود: خوشبختانه با انجام واکسیناسیون، علی‌رغم ابتلای بیشتر به کرونا شاهد افت شدید مرگ‌ومیرها به واسطه آن بودیم.

,

وی مؤثرترین و ایمن‌ترین راه کنترل کرونا را واکسیناسیون دانست و افزود: در حال حاضر که با تلاش دولت واکسن در اختیارمان قرار گرفته هیچ عذری نمی‌توانیم داشته باشیم چون واکسن با تنوع زیاد موجود است.

,

لطفی با تاکید بر اینکه هیچ عذر شرعی، اخلاقی و انسانی باقی نمی‌ماند که واکسن را دریافت نکنیم، ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده، از هر 100 نفری که در استان یزد فوت کردند، 92 نفر افراد واکسن نزده بودند و این آمار قابل توجه است.

,

مشاور امور اجتماعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد اضافه کرد: حفظ جان از اوجب واجبات است و چون این ویروس واگیردار است باید به خانواده، همکاران و همسایگان هم توجه داشته باشیم زیرا آنها هم به واسطه بی‌توجهی ما دچار مشکل خواهند شد.

,

وی بیان کرد: ما از 100 سال پیش در کشور بحث واکسیناسیون‌های مختلف را داشته‌ایم که بدون هیچ مشکلی انجام می‌شد ولی در بحث کرونا بسیاری از مردم برای خودشان تفاسیر گوناگون بیان می کنند که اصلاً درست نیست.

,

لطفی افزود: باید در بحث واکسیناسیون به بزرگان کشور و مراجع عظام تقلید، در رأس آنها رهبر معظم انقلاب اقتدا کنیم زیرا این عزیزان اطلاعاتشان از ما بروزتر و کامل‌تر است.

,

مشاور امور اجتماعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: در شهر یزد مراکز تجمیعی واکسیناسیون زیاد با تنوع واکسن ایجاد شده و مردم نیز معطل نخواهند شد و دلیلی نیست که بخواهیم از آن جلوگیری کنیم

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه