اخبار داغ

معاون رئیس جمهور:

نبود اعتبارات دولتی و اشتباه محاسباتی حقوق علت تجمع ایثارگران بود

نبود اعتبارات دولتی و اشتباه محاسباتی حقوق علت تجمع ایثارگران بود
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص برخی تجمعات ایثارگران گفت: نبود اعتبارات دولتی و یک اشتباه محاسباتی در حقوق علت تجمع ایثارگران بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عصر سه شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه شاهد به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو، برگزار شد با اشاره به اینکه شکوفایی علمی کشور در مقایسه با ۴۰ سال گذشته با وجود تمام توطئه‌های داخلی و خارجی از همه دوره‌های تاریخی بالاتر است اظهار داشت: باید این دستاوردها همچنان تداوم داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
قاضی زاده هاشمی با تاکید بر تولید قدرت و ثروت توسط استادان و دانشجویان برای کشور افزود: هم اکنون و در این برهه زمانی سرعت انتقال اطلاعات و داده‌ها بسیار بیشتر از هر زمان دیگر در تاریخ است که باید از آن بهترین استفاده را کرد.
,
 
,
معاون رئیس جمهور بیان کرد: امروز ایجاد دانشگاه‌های قوی از لحاظ علمی از مؤلفه‌ها و راهبردهای اصلی کشورهای قدرتمند است و همه کشورهای توسعه یافته سرمایه گذاری اصلی خود را در دانشگاه‌ها انجام می‌دهند.
,
 
,
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص تجمعات ایثارگران در مقابل ساختمان بنیاد شهید، با اشاره به اینکه نبود اعتبارات دولتی و یک اشتباه محاسباتی در خصوص حقوق ایثارگران از جمله دلایل برخی تجمعات این قشر بوده است عنوان داشت: ایثارگران به دنبال مطالبات صنفی که برخی در چهارچوب قانون است و برخی نیز فراتر از قانون می‌باشد اجتماع کردند که در این حوزه از ۲ سال گذشته تاکنون سه هزار میلیارد ریال از مطالباتشان پرداخت شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه