اخبار داغ

والیبال جام باشگاه‌های جهان| شکست فولاد سیرجان برابر تیم میزبان

والیبال جام باشگاه‌های جهان| شکست فولاد سیرجان برابر تیم میزبان
تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان مغلوب سادا کروزیرو میزبان قدرتمند این مسابقات شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان از بامداد امروز (چهارشنبه) به وقت تهران آغاز شد و به مدت پنج روز پیگیری خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با حضور 6 تیم در دو گروه پیگیری می‌شود و تیم فولاد سیرجان ایرانیان در نخستین مسابقه خود در گروه B به مصاف سادا کروزیرو رفت.

,

سادا کروزیرو تا کنون شش بار در مسابقات باشگاه‌های مردان جهان روی سکو رفته است که در سال‌های 2013، 2015 و 2016 عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورده است.

,

شاگردان سعید رضایی نماینده ایران در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 16 و 25 بر 16 مغلوب شدند تا سادا کروزیرو با سه امتیاز صدرنشین گروه شود.

,

لوپز بازیکن شماره 19 سادا کروزیرو در این مسابقه با کسب 20 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن را به خود اختصاص داد و در تیم فولاد سیرجان امیرحسین اسفندیار با 9 امتیاز، بهترین بازیکن شد.

,

قهرمان آسیا (فولاد سیرجان) ساعت سه بامداد فردا (پنج‌شنبه) در دومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف ترنتینو (ایتالیا) می‌رود.

,

در دیگر مسابقه روز نخست نیز تیم‌های یوپی‌سی‌ان (آرژانتین) و فون ویک تاباته (برزیل) از گروه A به مصاف یکدیگر رفتند که در این مسابقه نیز نماینده کشور میزبان سه بر دو به پیروزی رسید.

,

فون ویک تاباته در ست‌های اول و دوم 25 بر 21 و 25 بر 22 نتیجه را واگذار کرد، اما در ادامه مسابقه و در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر20، 25 بر 21 و 15 بر 12 به پیروزی رسید تا با دو امتیاز صدرنشین گروه A شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه