اخبار داغ

در برنامه تلویزیونی استرالیا مطرح شد؛

بن سلمان جنایتکاری بی رحم اما ضعیف است

بن سلمان جنایتکاری بی رحم اما ضعیف است
یک برنامه تلویزیونی استرالیایی با حمله به بن سلمان، وی را جنایتکاری بی رحم دانست که منزوی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وطن، نسخه استرالیایی برنامه "۶۰ دقیقه" حمله خشونت آمیزی به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی انجام داد و وی را جنایتکار و قاتل توصیف کرد. مجری این برنامه خطاب به بن سلمان گفت: او ممکن است فوق العاده ثروتمند باشد و زندگی خود را در تجمل سپری کند، با این حال در واقعیت بن سلمان یک جنایتکار بی رحم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مجری برنامه افزود که ولی عهد سعودی "هیچ ارزش و اعتباری به زندگی نمی بخشد." این در حالی است که در برنامه آورده شده بود که عربستان در کشتار، از روش‌های قرون وسطایی پیروی می‌کند. در این برنامه به نقل از یکی از مهمانان آمده بود که بن سلمان ضعیف و کم تجربه است و نمی‌تواند با کسی تعامل کند و به اصطلاح کنار بیاید.
,
 
,
در این برنامه به این نکته اشاره شده که بن سلمان خود را در سطح جهانی به عنوان شخصیتی قوی معرفی کرد. اما در ادامه دریافت که به کانون یک رسوایی بزرگ بین المللی تبدیل شده است.
,
 
,
نکته قابل توجه این است که مسئله قتل جمال خاشقجی و عواقب آن همچنان تهدید کننده اعتبار عربستان و شخص بن سلمان است. محمد بن سلمان در مصاحبه‌ای در سپتامبر ۲۰۱۹ اعتراف کرد که مسئولیت قتل خاشقجی با وی است. وی در آن مصاحبه گفته بود که قتل زمانی اتفاق افتاد که من در قدرت بودم.
,
 
,
جمال خاشقجی منتقد و روزنامه نگار سعودی در اکتبر ۲۰۱۸ در کنسولگری عربستان در استانبول به روشی بی رحمانه به قتل رسید و جسد وی تکه تکه شد. این قتل به اعتراف بسیاری از سازمان‌ها و رسانه‌ها به دستور مستقیم بن سلمان ولیعهد سعودی صورت گرفت.
,
 
,
این مسئله باعث به راه افتادن موجی از فشارها بر علیه ولیعهد سعودی شد که در نهایت انزوای بن سلمان را به همراه داشت. بن سلمان تلاش‌های زیادی کرده است تا از پیامدهای این قتل رها گردد اما تاکنون موفق نشده است و وی در رسانه‌ها با عنوان "قاتل اره به دست" شناخته می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه