اخبار داغ

مدیر عامل موسسه منادیان مطرح کرد؛

بازی‌های رایانه‌ای؛ ابزاری برای انتقال فرهنگ/ استفاده ۱۰ درصدی گیمرها از بازی‌های ایرانی

بازی‌های رایانه‌ای؛ ابزاری برای انتقال فرهنگ/ استفاده ۱۰ درصدی گیمرها از بازی‌های ایرانی
جعفری بازی‌های رایانه‌ای را ابزاری مستقیم برای انتقال فرهنگ و اطلاعات به کودک و نوجوان دانست و گفت: با توجه به اینکه رسانه بازی می تواند ساعت ها اطلاعات خود را به مخاطب انتقال دهد اثر بسیار زیادی را بر ذهن مخاطب خود می گذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی جعفری جوزانی مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری منادیان در گفتگو با خبرنگار مرآت، با اشاره به اینکه جوانان ایرانی در صنعت آی تی بسیار پیشرفت کرده اند، گفت: در مراکز فناوری های آی تی دنیا شما می توانید رد پا های از جوانان ایرانی را پیدا کنید این نشان از پیشرفت علمی جوانان ایرانی در این حوزه در کل دنیا دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

جعفری با بیان اینکه در این سال ها به دلیل مشکلاتی که بوده است نتوانستیم از ظرفیت این جوانان استفاده کنیم، تصریح کرد: اما با توجه به متناسب شدن شرایط کشور ان شا الله وضعیت بهتری را رقم خواهیم زد و در این عرصه نسبت به گذشته پیشرفت های بیشتری را خواهیم داشت.

مدیر عامل موسسه منادیان با اشاره به اینکه وضعیت بازی های رایانه ای بعد از یک سکته پنج ساله به وضعیت مطلوبی رسیده است، تشریح کرد: در این حوزه ما متخصصان زیادی را در کشور داریم که این جوانان از دانش بالای برخوردار هستند و می توانند در صنعت بازی های رایانه ای کشور را به اوج خود برسانند.

وی با بیان اینکه اگر مسئولین بازی های رایانه ای را به عنوان هنر، صنعت و رسانه بشناسند و از این موضوع حمایت مناسب کنند پیشرفت خواهیم کرد، بیان کرد: اگر حمایت های لازم از سوی مسئولین مربوطه شکل بگیرد ما شاهد بروز استعداد های برتری در این زمینه خواهیم بود.

جعفری با اشاره به اینکه بازی های رایانه ای هنوز در ایران به صنعت تبدیل نشده است، خاطر نشان کرد: زمینه های لازم برای اینکه بازی رایانه ای در ایران به صنعت تبدیل شود وجود دارد اما تا کنون فهم درستی در این خصوص از سوی دولتمردان وجود نداشته است اما با تغیر شرایط کنونی امیدواریم شرایط مطلوب تر شود.

مدیر عامل موسسه منادیان با بیان اینکه دولت جدید رویه بهتری را برای این قضیه در نظر گرفته است، بیان کرد: قطعا با حمایت های دولت از بازی های رایانه ای و با توجه به استعداد های خوبی که در کشور وجود دارد هم در بحث صنعتی و هم در بحث فرهنگی آن به سرعت می توان پیشرفت های چشم گیری کرد.

وی با اشاره به اینکه  در صنعت بازی های رایانه در ایران تولیدات بسیار خوبی را داشته ایم، تصریح کرد: خوشبختانه همه شرکت های که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند تولیدات فاخری را داشته اند دوستانی هستند که فقط برای ساخت بازی به جنبه سرگرمی آن اتکا می کنند اما هستند گروه های که غیر از جنبه سرگرمی به جنبه های فرهنگی و سیاسی موضوع هم نگاه ویژه ای را دارند.

جعفری بازی های رایانه ای را ابزاری مستقیم برای انتقال فرهنگ واطلاعات به کودک ونوجوان دانست، و عنوان کرد: با توجه به اینکه رسانه بازی می تواند ساعت ها اطلاعات خود را به مخاطب انتقال دهد اثر بسیار زیادی را بر ذهن مخاطب خود می گذارد به همین خاطر کشور های صنعتی و بزرگ دنیا در این زمینه سرمایه گذاری زیادی را در این حوزه می کنند..

مدیر عامل موسسه منادیان با بیان اینکه ساخت بازی های رایانه ای ارزش افزوده زیادی را در بر می گیرد، تشرح کرد: بخاطر این ارزش افزوده بالا و با توجه به اینکه بدون هیچ واسطه ای می توانند اطلاعات زیادی را به آینده سازان یک کشور ارائه دهند کشور های دنیا در تلاش هستند که در این حوزه سرمایه گذاری بیشتر را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مخاطب های ایرانی دنبال محصول رایگان نیستند، بیان کرد: مخاطب ها دنبال یک محصول با کیفیت هستند و سعی می کنند این محصول را به دست بیاورند یا برای به دست آوردن محصول هزینه می کند و یا تلاش می کند آن محصول را به هر نحوی پیدا کند.

جعفری از استقبال خوب مردم در خصوص بازی سفیران عشق خبر داد، و عنوان کرد: مخاطب های ما با فهم بالای که دارند برای یک محصول خوب هزینه می کنند و آن را به دست می آورند سفیران عشق از بازی های بود که مخاطب آن را بسیار قبول کرده و فروش بسیار خوبی را نسبت به بازی های هم تراز خود در دنیا داشته است.

مدیر عامل موسسه منادیان با بیان اینکه بیش از 10 درصد از گیمر از بازی های ایرانی استفاده می کنند، افزود: موسسات و شرکت های تولید کننده در تلاش هستند که بازی های را با کیفیت بالا و داری ابعاد مختلف فرهنگی هنری و سیاسی تولید کنند تا بتوانند مخاطب های بیشتری را جذب کنند و این توانایی قطعا در ایران وجود دارد.

وی با اشاره به تولید بازی سفیران عشق بعد از گذشت پنج سال، بیان کرد: این بازی با یک تیم 50 نفره به بازار ارئه شد و برای شرکت ما یک موقعیت خاص و انحصار به فردی بوده است.

انتهای پیام/

,

جعفری با بیان اینکه در این سال ها به دلیل مشکلاتی که بوده است نتوانستیم از ظرفیت این جوانان استفاده کنیم، تصریح کرد: اما با توجه به متناسب شدن شرایط کشور ان شا الله وضعیت بهتری را رقم خواهیم زد و در این عرصه نسبت به گذشته پیشرفت های بیشتری را خواهیم داشت.

مدیر عامل موسسه منادیان با اشاره به اینکه وضعیت بازی های رایانه ای بعد از یک سکته پنج ساله به وضعیت مطلوبی رسیده است، تشریح کرد: در این حوزه ما متخصصان زیادی را در کشور داریم که این جوانان از دانش بالای برخوردار هستند و می توانند در صنعت بازی های رایانه ای کشور را به اوج خود برسانند.

وی با بیان اینکه اگر مسئولین بازی های رایانه ای را به عنوان هنر، صنعت و رسانه بشناسند و از این موضوع حمایت مناسب کنند پیشرفت خواهیم کرد، بیان کرد: اگر حمایت های لازم از سوی مسئولین مربوطه شکل بگیرد ما شاهد بروز استعداد های برتری در این زمینه خواهیم بود.

جعفری با اشاره به اینکه بازی های رایانه ای هنوز در ایران به صنعت تبدیل نشده است، خاطر نشان کرد: زمینه های لازم برای اینکه بازی رایانه ای در ایران به صنعت تبدیل شود وجود دارد اما تا کنون فهم درستی در این خصوص از سوی دولتمردان وجود نداشته است اما با تغیر شرایط کنونی امیدواریم شرایط مطلوب تر شود.

مدیر عامل موسسه منادیان با بیان اینکه دولت جدید رویه بهتری را برای این قضیه در نظر گرفته است، بیان کرد: قطعا با حمایت های دولت از بازی های رایانه ای و با توجه به استعداد های خوبی که در کشور وجود دارد هم در بحث صنعتی و هم در بحث فرهنگی آن به سرعت می توان پیشرفت های چشم گیری کرد.

وی با اشاره به اینکه  در صنعت بازی های رایانه در ایران تولیدات بسیار خوبی را داشته ایم، تصریح کرد: خوشبختانه همه شرکت های که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند تولیدات فاخری را داشته اند دوستانی هستند که فقط برای ساخت بازی به جنبه سرگرمی آن اتکا می کنند اما هستند گروه های که غیر از جنبه سرگرمی به جنبه های فرهنگی و سیاسی موضوع هم نگاه ویژه ای را دارند.

جعفری بازی های رایانه ای را ابزاری مستقیم برای انتقال فرهنگ واطلاعات به کودک ونوجوان دانست، و عنوان کرد: با توجه به اینکه رسانه بازی می تواند ساعت ها اطلاعات خود را به مخاطب انتقال دهد اثر بسیار زیادی را بر ذهن مخاطب خود می گذارد به همین خاطر کشور های صنعتی و بزرگ دنیا در این زمینه سرمایه گذاری زیادی را در این حوزه می کنند..

مدیر عامل موسسه منادیان با بیان اینکه ساخت بازی های رایانه ای ارزش افزوده زیادی را در بر می گیرد، تشرح کرد: بخاطر این ارزش افزوده بالا و با توجه به اینکه بدون هیچ واسطه ای می توانند اطلاعات زیادی را به آینده سازان یک کشور ارائه دهند کشور های دنیا در تلاش هستند که در این حوزه سرمایه گذاری بیشتر را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مخاطب های ایرانی دنبال محصول رایگان نیستند، بیان کرد: مخاطب ها دنبال یک محصول با کیفیت هستند و سعی می کنند این محصول را به دست بیاورند یا برای به دست آوردن محصول هزینه می کند و یا تلاش می کند آن محصول را به هر نحوی پیدا کند.

جعفری از استقبال خوب مردم در خصوص بازی سفیران عشق خبر داد، و عنوان کرد: مخاطب های ما با فهم بالای که دارند برای یک محصول خوب هزینه می کنند و آن را به دست می آورند سفیران عشق از بازی های بود که مخاطب آن را بسیار قبول کرده و فروش بسیار خوبی را نسبت به بازی های هم تراز خود در دنیا داشته است.

مدیر عامل موسسه منادیان با بیان اینکه بیش از 10 درصد از گیمر از بازی های ایرانی استفاده می کنند، افزود: موسسات و شرکت های تولید کننده در تلاش هستند که بازی های را با کیفیت بالا و داری ابعاد مختلف فرهنگی هنری و سیاسی تولید کنند تا بتوانند مخاطب های بیشتری را جذب کنند و این توانایی قطعا در ایران وجود دارد.

وی با اشاره به تولید بازی سفیران عشق بعد از گذشت پنج سال، بیان کرد: این بازی با یک تیم 50 نفره به بازار ارئه شد و برای شرکت ما یک موقعیت خاص و انحصار به فردی بوده است.

انتهای پیام/

,

جعفری با بیان اینکه در این سال ها به دلیل مشکلاتی که بوده است نتوانستیم از ظرفیت این جوانان استفاده کنیم، تصریح کرد: اما با توجه به متناسب شدن شرایط کشور ان شا الله وضعیت بهتری را رقم خواهیم زد و در این عرصه نسبت به گذشته پیشرفت های بیشتری را خواهیم داشت.

مدیر عامل موسسه منادیان با اشاره به اینکه وضعیت بازی های رایانه ای بعد از یک سکته پنج ساله به وضعیت مطلوبی رسیده است، تشریح کرد: در این حوزه ما متخصصان زیادی را در کشور داریم که این جوانان از دانش بالای برخوردار هستند و می توانند در صنعت بازی های رایانه ای کشور را به اوج خود برسانند.

وی با بیان اینکه اگر مسئولین بازی های رایانه ای را به عنوان هنر، صنعت و رسانه بشناسند و از این موضوع حمایت مناسب کنند پیشرفت خواهیم کرد، بیان کرد: اگر حمایت های لازم از سوی مسئولین مربوطه شکل بگیرد ما شاهد بروز استعداد های برتری در این زمینه خواهیم بود.

جعفری با اشاره به اینکه بازی های رایانه ای هنوز در ایران به صنعت تبدیل نشده است، خاطر نشان کرد: زمینه های لازم برای اینکه بازی رایانه ای در ایران به صنعت تبدیل شود وجود دارد اما تا کنون فهم درستی در این خصوص از سوی دولتمردان وجود نداشته است اما با تغیر شرایط کنونی امیدواریم شرایط مطلوب تر شود.

مدیر عامل موسسه منادیان با بیان اینکه دولت جدید رویه بهتری را برای این قضیه در نظر گرفته است، بیان کرد: قطعا با حمایت های دولت از بازی های رایانه ای و با توجه به استعداد های خوبی که در کشور وجود دارد هم در بحث صنعتی و هم در بحث فرهنگی آن به سرعت می توان پیشرفت های چشم گیری کرد.

وی با اشاره به اینکه  در صنعت بازی های رایانه در ایران تولیدات بسیار خوبی را داشته ایم، تصریح کرد: خوشبختانه همه شرکت های که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند تولیدات فاخری را داشته اند دوستانی هستند که فقط برای ساخت بازی به جنبه سرگرمی آن اتکا می کنند اما هستند گروه های که غیر از جنبه سرگرمی به جنبه های فرهنگی و سیاسی موضوع هم نگاه ویژه ای را دارند.

جعفری بازی های رایانه ای را ابزاری مستقیم برای انتقال فرهنگ واطلاعات به کودک ونوجوان دانست، و عنوان کرد: با توجه به اینکه رسانه بازی می تواند ساعت ها اطلاعات خود را به مخاطب انتقال دهد اثر بسیار زیادی را بر ذهن مخاطب خود می گذارد به همین خاطر کشور های صنعتی و بزرگ دنیا در این زمینه سرمایه گذاری زیادی را در این حوزه می کنند..

مدیر عامل موسسه منادیان با بیان اینکه ساخت بازی های رایانه ای ارزش افزوده زیادی را در بر می گیرد، تشرح کرد: بخاطر این ارزش افزوده بالا و با توجه به اینکه بدون هیچ واسطه ای می توانند اطلاعات زیادی را به آینده سازان یک کشور ارائه دهند کشور های دنیا در تلاش هستند که در این حوزه سرمایه گذاری بیشتر را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مخاطب های ایرانی دنبال محصول رایگان نیستند، بیان کرد: مخاطب ها دنبال یک محصول با کیفیت هستند و سعی می کنند این محصول را به دست بیاورند یا برای به دست آوردن محصول هزینه می کند و یا تلاش می کند آن محصول را به هر نحوی پیدا کند.

جعفری از استقبال خوب مردم در خصوص بازی سفیران عشق خبر داد، و عنوان کرد: مخاطب های ما با فهم بالای که دارند برای یک محصول خوب هزینه می کنند و آن را به دست می آورند سفیران عشق از بازی های بود که مخاطب آن را بسیار قبول کرده و فروش بسیار خوبی را نسبت به بازی های هم تراز خود در دنیا داشته است.

مدیر عامل موسسه منادیان با بیان اینکه بیش از 10 درصد از گیمر از بازی های ایرانی استفاده می کنند، افزود: موسسات و شرکت های تولید کننده در تلاش هستند که بازی های را با کیفیت بالا و داری ابعاد مختلف فرهنگی هنری و سیاسی تولید کنند تا بتوانند مخاطب های بیشتری را جذب کنند و این توانایی قطعا در ایران وجود دارد.

وی با اشاره به تولید بازی سفیران عشق بعد از گذشت پنج سال، بیان کرد: این بازی با یک تیم 50 نفره به بازار ارئه شد و برای شرکت ما یک موقعیت خاص و انحصار به فردی بوده است.

انتهای پیام/

,

جعفری با بیان اینکه در این سال ها به دلیل مشکلاتی که بوده است نتوانستیم از ظرفیت این جوانان استفاده کنیم، تصریح کرد: اما با توجه به متناسب شدن شرایط کشور ان شا الله وضعیت بهتری را رقم خواهیم زد و در این عرصه نسبت به گذشته پیشرفت های بیشتری را خواهیم داشت.

,

مدیر عامل موسسه منادیان با اشاره به اینکه وضعیت بازی های رایانه ای بعد از یک سکته پنج ساله به وضعیت مطلوبی رسیده است، تشریح کرد: در این حوزه ما متخصصان زیادی را در کشور داریم که این جوانان از دانش بالای برخوردار هستند و می توانند در صنعت بازی های رایانه ای کشور را به اوج خود برسانند.

,

وی با بیان اینکه اگر مسئولین بازی های رایانه ای را به عنوان هنر، صنعت و رسانه بشناسند و از این موضوع حمایت مناسب کنند پیشرفت خواهیم کرد، بیان کرد: اگر حمایت های لازم از سوی مسئولین مربوطه شکل بگیرد ما شاهد بروز استعداد های برتری در این زمینه خواهیم بود.

,

جعفری با اشاره به اینکه بازی های رایانه ای هنوز در ایران به صنعت تبدیل نشده است، خاطر نشان کرد: زمینه های لازم برای اینکه بازی رایانه ای در ایران به صنعت تبدیل شود وجود دارد اما تا کنون فهم درستی در این خصوص از سوی دولتمردان وجود نداشته است اما با تغیر شرایط کنونی امیدواریم شرایط مطلوب تر شود.

,

مدیر عامل موسسه منادیان با بیان اینکه دولت جدید رویه بهتری را برای این قضیه در نظر گرفته است، بیان کرد: قطعا با حمایت های دولت از بازی های رایانه ای و با توجه به استعداد های خوبی که در کشور وجود دارد هم در بحث صنعتی و هم در بحث فرهنگی آن به سرعت می توان پیشرفت های چشم گیری کرد.

,

وی با اشاره به اینکه  در صنعت بازی های رایانه در ایران تولیدات بسیار خوبی را داشته ایم، تصریح کرد: خوشبختانه همه شرکت های که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند تولیدات فاخری را داشته اند دوستانی هستند که فقط برای ساخت بازی به جنبه سرگرمی آن اتکا می کنند اما هستند گروه های که غیر از جنبه سرگرمی به جنبه های فرهنگی و سیاسی موضوع هم نگاه ویژه ای را دارند.

,

جعفری بازی های رایانه ای را ابزاری مستقیم برای انتقال فرهنگ واطلاعات به کودک ونوجوان دانست، و عنوان کرد: با توجه به اینکه رسانه بازی می تواند ساعت ها اطلاعات خود را به مخاطب انتقال دهد اثر بسیار زیادی را بر ذهن مخاطب خود می گذارد به همین خاطر کشور های صنعتی و بزرگ دنیا در این زمینه سرمایه گذاری زیادی را در این حوزه می کنند..

,

مدیر عامل موسسه منادیان با بیان اینکه ساخت بازی های رایانه ای ارزش افزوده زیادی را در بر می گیرد، تشرح کرد: بخاطر این ارزش افزوده بالا و با توجه به اینکه بدون هیچ واسطه ای می توانند اطلاعات زیادی را به آینده سازان یک کشور ارائه دهند کشور های دنیا در تلاش هستند که در این حوزه سرمایه گذاری بیشتر را داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه مخاطب های ایرانی دنبال محصول رایگان نیستند، بیان کرد: مخاطب ها دنبال یک محصول با کیفیت هستند و سعی می کنند این محصول را به دست بیاورند یا برای به دست آوردن محصول هزینه می کند و یا تلاش می کند آن محصول را به هر نحوی پیدا کند.

,

جعفری از استقبال خوب مردم در خصوص بازی سفیران عشق خبر داد، و عنوان کرد: مخاطب های ما با فهم بالای که دارند برای یک محصول خوب هزینه می کنند و آن را به دست می آورند سفیران عشق از بازی های بود که مخاطب آن را بسیار قبول کرده و فروش بسیار خوبی را نسبت به بازی های هم تراز خود در دنیا داشته است.

,

مدیر عامل موسسه منادیان با بیان اینکه بیش از 10 درصد از گیمر از بازی های ایرانی استفاده می کنند، افزود: موسسات و شرکت های تولید کننده در تلاش هستند که بازی های را با کیفیت بالا و داری ابعاد مختلف فرهنگی هنری و سیاسی تولید کنند تا بتوانند مخاطب های بیشتری را جذب کنند و این توانایی قطعا در ایران وجود دارد.

,

وی با اشاره به تولید بازی سفیران عشق بعد از گذشت پنج سال، بیان کرد: این بازی با یک تیم 50 نفره به بازار ارئه شد و برای شرکت ما یک موقعیت خاص و انحصار به فردی بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه