اخبار داغ

نماینده مردم تبریز تاکید کرد؛

ظلم و تبعیض مازوت‌سوزی در نیروگاه‌‌‌های تبریز را تحمل نمی‌کنیم/ مهلت یک‌هفته‌ای به وزارت نفت برای ارائه راه حل

ظلم و تبعیض مازوت‌سوزی در نیروگاه‌‌‌های تبریز را تحمل نمی‌کنیم/ مهلت یک‌هفته‌ای به وزارت نفت برای ارائه راه حل
عضو هیوت رئیسه مجلس گفت: اگر بنابه مصرف مازوت در نیروگاه‌های کشور باشد، نباید این ظلم و تبعیض فقط متوجه نیروگاه‌های تبریز باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، روح الله متفکرآزاد، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی‌با اشاره به نطق دستوری خود در صحن علنی مجلس راجع به مازوت سوزی در نیروگاه‌‌‌های تبریز، اظهار کرد: یک و نیم ماه قبل راجع به سوخت نیروگاه‌‌‌های تبریز و سهند و مشکلات زیست محیطی که در این مورد ایجاد می‌شود، صحبت کردیم و به آقای رئیس جمهور نیز طرح موضوع را انجام دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هیچ نتیجه ای به دنبال این پیگیری‌ها دریافت نکردیم، سوال خود از وزیر نفت را به کمسیون انرژی برده و در آنجا با وزیر نفت، معاونین وی و رئیس شرکت ملی گاز راجع به تبعیضی که در نیروگاه‌‌‌های کشور صورت می‌گیرد، به گفتگو نشستیم.

,

وی با بیان اینکه توضیحات وزیر قانع کننده نبود، گفت: با توجه به اینکه به نتیجه مطلوبی از جلسه نرسیدیم، قرار بر این شد که طرح سوال به صحن علنی مجلس برود، در ادامه رئیس کمسیون انرژی مجلس خواستار اعطای مهلت یک هفته ای به وزارت نفت برای پاسخ گویی شدند.

,

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی‌اظهار کرد: هم اکنون وزارت نفت یک هفته فرصت دارد برای مازوت سوزی نیروگاه‌‌‌های تبریز و سهند که حدود سه ماه است به جای سوخت گاز از مازوت با کیفیت پایین برخوردار است، راه حل‌‌‌های مناسب ارائه دهد.

,

وی با اشاره به اینکه متوجه هستیم که منابع گازی محدود هستند و مصرف گاز در کشور بالاست، بیان کرد: اگر بنابه مصرف مازوت در نیروگاه‌‌‌های کشور باشد، نباید این ظلم و تبعیض فقط متوجه نیروگاه‌‌‌های تبریز باشد.

,

متفکرآزاد با بیان اینکه ۳۵۰ تن گوگرد بر سر مردم تبریز می‌ریزد، گفت: گوگرد مصرف در نیروگاه‌ها بایستتی گوگرد یک درصدی باشد، در صورتی که مورد مصرفی در نیروگاه‌‌‌های تبریز و سهند، ۳ درصدی است.

,

وی از حمایت‌‌‌های نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نمایندگان و مسوولین مربوطه در استان، قدردانی کرده و گفت: همه ما پای کار هستیم تا هیچ اجحافی در مورد مردم تبریز صورت نگیرد، بنابراین اگر گاز برای نیروگاه‌ها وجود ندارد، بایستی برای همه نیروگاه‌ها باشد، نه تنها نیروگاه‌‌‌های برخی مناطق کشور.

,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی‌در پایان اذعان داشت: تیم جدید وزارت نفت را مقصر نمی‌دانیم ولی در حق تبریز و مردم این شهر ظلم و تبعیض صورت گرفته، بایستی جلوی این اتفاقات گرفته شود.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه