اخبار داغ

به‌مناسبت میلاد حضرت زینب کبری(س)؛

چهار زندانی جرائم غیرعمد با کمک نیکوکاران آزاد شدند

چهار زندانی جرائم غیرعمد با کمک نیکوکاران آزاد شدند
مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) ساختمان ستاد دیه این استان افتتاح شد و چهار تن از زندانیان جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری به آغوش خانواده بازگشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حمیدرضا حیدری مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان ستاد دیه این استان، اظهار کرد: از ابتدای امسال ۱۰۳ نفر از زندانیان استان با بدهی بالغ بر۱۹۳ میلیارد ریال از زندان آزاد شدند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
حیدری از توجه دستگاه قضا به زندانیان جرائم غیر عمد تشکر کرد و افزود: در سال جاری بیش از ۳۷ میلیارد ریال کمک بلاعوض خیرین از سوی ستاد دیه به زندانیان جرائم غیر عمد پرداخت شده است. 
,
در ادامه این آیین احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری نیز اظهار کرد: هرچند قانون در جهت صیانت از حقوق عامه مجازات حبس را در نظر گرفته است اما آموزش و فرهنگ‌سازی در جامعه می‌تواند از اتفاقاتی که منجر به جرم  می شود جلوگیری کند . 
,
بهرامی ضمن تقدیر از تلاش‌های ستاد دیه در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد افزود: اصلاح زیرساخت‌ها، قانون و مقررات مهم‌ترین اقدامی است که می‌تواند میزان جرم و جمعیت کیفری را کاهش دهد.
,
مجید صیادی مدیر نمایندگی  ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری نیز اظهار کرد: هم افزایی و همدلی خیرین، ادارات، نهادها و گروه‌های جهادی سطح خدمت‌رسانی به زندانیان را افزایش خواهد داد و زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان را فراهم می‌کند. 
,
وی مجموع بدهی چهار زندانی آزاد شده به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) را بالغ بر نه و نیم‌میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: حدود ۶ میلیارد ریال از بدهی به همت مددکاران و بلند نظری طلبکاران مشمول گذشت شده است، کمک بلاعوض ستاد دیه یک میلیارد ۶۳۰ میلیون ریال و تسهیلات اخذ شده از بانک‌ها ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه