اخبار داغ

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران:

نیروی انسانی و سرمایه جوانی عامل محرک کشور هستند

نیروی انسانی و سرمایه جوانی عامل محرک کشور هستند
فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: نیروی انسانی و سرمایه جوانی دو عامل محرک رشد، توسعه و حرکت در مسیر تحقق اهداف در کشور هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار احمد ذوالقدر ظهر امروز در گردهمایی دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران، اظهار کرد: عظیم‌ترین و مهمترین سرمایه بشریت، سرمایه و نیروی انسانی به عنوان ظرفیتی است که امکان توسعه، رشد، تعالی، تولید، معرفت، اقتصاد، سیاست، عمران، حکومت و مجاهدت را فراهم می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  شبکه خبری تهران نیوز,
وی گفت: درصورتیکه نیروی انسانی با انرژی جوان توام و همراه شود، تاب‌آوری در مقابل سختی‌ها بالا رفته و پرش از سکوهای رشد و مجاهدت همراه با آبادانی، رفاه و آسایش اتفاق می‌افتد.
,
فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران خاطرنشان کرد: از این‌رو در بخش‌هایی از انقلاب اسلامی، جوانان بودند که توانستند کشور ایران را از تجاوز دشمن مصون بدارند، همچنان که بسیاری از فرماندهان دفاع مقدس دانشجویان جوانی بودند که تحصیل و دانشگاه را رها کرده و به عرصه دفاع مقدس پیوستند.
,
سردار ذوالقدر با تاکید بر اینکه نباید از مسئله جوانی جمعیت و جلوگیری از رشد کهنسالی در کشور غافل ماند، افزود: اگر نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه بشر علاوه بر جوانی، از قدرت ایمان و تقوا بهره‌مند باشد، آنگاه دیگر هیچ مانعی در مسیر حرکت، رشد و تعالی وجود نخواهد داشت.
,
وی با اشاره به اینکه هیچ کمبود و کاستی در هیچ حوزه‌ای در کشور وجود ندارد، ادامه داد: دستیابی همه تجهیزات دفاعی خود به عامل بازدارنده بزرگی برای دشمنان تبدیل شده، آنچنان که این قدرت بازدارندگی بر سرافرازی ما افزوده است.
,
 
,
فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: این قوه ایمانی و قدرت و پشتوانه مردمی ما است که به عاملی عظیم برای بازدارندگی در کشور تبدیل شده است، به طوریکه امروز استکبار به این مهم معترف است که توان رویارویی با ما را ندارد، بنابراین تنها راه جلوگیری از فتنه‌افکنی دشمنان در داخل کشور ارتقاء بصیرت و بینش همگانی است.
,
 
,
سردار ذوالقدر با تاکید بر اینکه منطق اسلامی و شیعی قادر به اداره ملت‌ها و کشورها است، تصریح کرد: البته نباید فراموش کرد. که کاستی‌ها و مشکلاتی وجود دارد که به شرط انسجام و وحدت بین همه آحاد مردم قادر به حل و عبور از آن‌ها خواهیم بود.
,
 
,
وی با تاکید بر ضرورت حفظ روحیه استکبارستیزی در بین قشر دانشجو، افزود: در صورتیکه همه در یک مسیر و راستا باشیم، توان سوزانیدن همه فتنه‌ها، توطئه‌ها و طرح و نقش‌های دشمنان را داریم.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه