اخبار داغ

سرپرست فنی‌وحرفه‌ای شهرستان مانه و سملقان خبر داد؛

پیوند مهارتی دانشگاه پیام نور و فنی‌و‌حرفه‌ای مانه و سملقان

پیوند مهارتی دانشگاه پیام نور و فنی‌و‌حرفه‌ای مانه و سملقان
شهاب‌الدین امیدیان از امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: این تفاهم نامه به منظور تربیت، آماده‌سازی و ارتقاء دانش مهارتی و اجرای طرح ملی ارتقاء شایستگی دانشجویان و دانش‌آموختگان با رویکرد رفع نیاز بازار کار شهرستان به نیروی متخصص و کارآمد منعقد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهاب الدین امیدیان، سرپرست فنی و حرفه ای شهرستان مانه و سملقان درگفت و گو با خبرنگار عصراترک از مانه و سملقان از امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: این تفاهم نامه به منظور تربیت ، آماده سازی و ارتقاء دانش مهارتی  و اجرای طرح ملی ارتقاء شایستگی دانشجویان و دانش آموختگان با رویکرد رفع نیاز بازار کار شهرستان به نیروی متخصص و کارآمد منعقد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

امیدیان، توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی در راستای برآوردن نیازشهرستان به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی،مهارتی و حرفه ای را از اهداف این تفاهم نامه دانست.

وی افزود: نیاز سنجی، تدوین و بازنگری استانداردهای آموزش شغل و توسعه همکاری های علمی، پژوهشی و مهارتی با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های طرفین در راستای تقویت شایستگی های عمومی، تخصصی و فنی از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.

,
,
,

وی همچنین همکاری در تهیه اطلس مشاغل، بازنگری استانداردهای آموزشی، پیگیری صدور مجوز ایجاد مرکز tmc ، انجام فعالیتهای پژوهشی، فراهم سازی زمینه  ارائه مشاوره شغلی از تعهدات مرکز اموزش فنی و حرفه ای است. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه