اخبار داغ

نماینده کاشمر:

شفافیت؛ نوش دارویی که باعث رشد، اعتماد و اتحاد می‌شود

شفافیت؛ نوش دارویی که باعث رشد، اعتماد و اتحاد می‌شود
نیک‌بین با بیان اینکه افرادی با شفافیت مخالف هستند که ریگی به کفش دارند و یک جای کار آن‌ها لنگ می‌زند، گفت: معتقد هستم اگر قرار باشد رشد، نظارت، اعتماد و اتحاد ایجاد شود نوش‌دارویی که می‌تواند همه این موارد را جمع و اعتماد عمومی را ایجاد کند، شفافیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام جواد نیک‌بین، نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ صبح امروز در مراسم جشن روز دانشجو که در مجتمع امام صادق(ع) دانشگاه آزاد کاشمر برگزار شد، با بیان اینکه آینده ما در گرو کتابی که می خوانیم و دوست هایی که داریم است، اظهار داشت: اگر درسی بخوانیم که برای آن درس فکری برای آینده و مهارتی برای کار خود ایجاد نکنیم آن کتاب و مدرک وبال می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه اگر دنبال شفافیت هستیم، شفافیت باید در عرصه های مختلف تامین شود، خاطرنشان کرد: شفافیت در آرای نمایندگان که بنده به کدام رأی داده ام خیلی دردی را دوا نمی کند گرچه که پله اول و حداقل شفافیت این است که مردم بدانند نماینده آنها در مجلس چه می کند ولی پله های بالاتر شفافیت این است بنده بدانم چرا یک مجری توانمند و قوی مانند عادل فردوسی پور در تلویزیون نیست.

,

نماینده مردم کاشمر با تاکید بر اینکه شفافیت یعنی اینکه بنده بدانم برخی از افرادی که از ابتدا جزو کارکنان دولت بوده چطور خانه چندهزار میلیارد تومانی دارد و ارزش دارایی های او 5 هزار میلیارد تومان است، تصریح کرد: شفافیت به معنای این است که مسئول دولتی جوابگوی این مسائل باشد.

,

وی با اشاره به اینکه شفافیت در منابع بودجه زیاد اهمیت ندارد چون منابع بودجه کاملا مشخص است ولی شفافیت در مخارج و مصارف بودجه بسیار مهم است، اذعان کرد: شفافیت به معنای این است که منابع در یک اتاق شیشه ای به مردم تزریق شود و باید بدانیم که مردم ناظران خوبی برای مسئولان هستند.

,

شفافیت نوش داریی است که باعث رشد، نظارت، اعتماد و اتحاد می شود / افرادی با شفافیت مخالف هستند که ریگی به کفش دارند

,

نیک بین با بیان اینکه افرادی با شفافیت مخالف هستند که ریگی به کفش دارند و یک جای کار آنها لنگ می زند، عنوان کرد: مردم از فرد شجاع، رک و صریح حمایت می کنند و معتقد هستم اگر قرار باشد رشد، نظارت، اعتماد و اتحاد ایجاد شود نوش دارویی که می تواند همه این موارد را جمع و اعتماد عمومی را ایجاد کند، شفافیت است.

,

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: شفافیت در همه عرصه های انسان هایی که خود را خادم مردم می دانند نه افرادی که خائن به مردم هستند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه