اخبار داغ

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی:

بیشترین دانش‌آموزان واکسینه‌نشده، فاروجی و اسفراینی هستند/ ۹۸درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی واکسینه شده‌اند

بیشترین دانش‌آموزان واکسینه‌نشده، فاروجی و اسفراینی هستند/ ۹۸درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی واکسینه شده‌اند
مهدی خطیب‌زاده با اشاره به اینکه دو هزار و ۴۷ دانش‌آموز خراسان شمالی واکسن را دریافت نکرده اند، گفت: بیشترین تعداد دانش‌آموزان واکسینه نشده استان در شهرستان فاروج با ۱۴ درصد و در اسفراین با هفت درصد هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی خطیب زاده، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با واکسیناسیون فرهنگیان اظهار داشت: طی هماهنگی های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و اسفراین براساس واکسن موجود در استان واکسیناسیون مجموعه فرهنگیان از ۱۰ مرداد ماه در استان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

خطیب زاده با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی باید ۱۶ هزار معلم واکسن دریافت کنند، گفت: براساس آمار ثبتی توسط آموزش و پرورش استان، از این تعداد 95 درصد فرهنگیان دز اول و دوم را دریافت کرده اند.

,

این مقام مسئول در رابطه با واکسیناسیون دانش آموزان در استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در استان خراسان شمالی ۱۸۰ هزار دانش آموز در تمامی مقاطع مشغول به تحصیل هستند، که از این تعداد ۷۷ هزار دانش آموز براساس رده سنی بین ۱۲ تا ۱۸ سال، واجد شرایط دریافت واکسن هستند.

,

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی یادآور شد: براساس آخرین آمار ثبت شده، 98 درصد دانش آموزان واجد الشرایط خراسان شمالی واکسینه شده اند و در حال حاضر دو هزار و 47 دانش آموز استان واکسن را دریافت نکرده اند.

,

وی با اشاره به اینکه در مجموع 2.5 درصد دانش آموزان استان واکسینه نشده اند، یادآور شد: در استان خراسان شمالی، شهرستان فاروج 14 درصد دانش آموزان و اسفراین نیز هفت درصد دانش آموزان واکسن را دریافت نکرده اند و مابقی شهرستان در حدود 97 تا 99 درصد واکسن را دریافت کرده اند.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه