اخبار داغ

وزیر بهداشت:

بزرگترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی رشد علوم پزشکی است/ آمارسازی برای تخریب حوزه پزشکی قابل تحمل نیست

بزرگترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی رشد علوم پزشکی است/ آمارسازی برای تخریب حوزه پزشکی قابل تحمل نیست
عین‌اللهی گفت: خوشبختانه از بزرگترین دستاوردهای بعد از انقلاب اسلامی رشد علوم پزشکی در کشور بوده و امروز در شرایط ممتازی در حوزه پزشکی قرار گرفته ایم و در منطقه حرف اول را می زنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ بهرام عین‌‌اللهی، وزیر بهداشت صبح امروز در گردهمایی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از بیماران از کشورهای منطقه برای درمان به مراکز درمانی کشور ایران مراجعه می کنند و این موضوع نشان دهنده توانمندی پزشکان کشورمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی خاطرنشان کرد: از وظایف اصلی ماست تا بتوانیم به مردم خدمات مناسبت را در تمامی عرصه ها ارائه کنیم. مقام معظم رهبری به طور مستمر به حوزه علم و پژوهش تاکید دارند و بر اساس فرمایش ایشان، دانشگاه باید مساله محور باشد تا بتوانند استعدادهای درخشان و نیروهای جوان را جذب نمایند تا مشکلی را رفع نمایند.

,

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ادامه گفت: امروزه درمان بیماری ها از شیوه سنتی خود در حال خارج شدن است و باید در کنار دارو درمانی در روش های نوین درمانی نیز گام برداریم.

,

وی با بیان اینکه یکی از پایه های اصلی در جهش علم، فناوری اطلاعات و استفاده از ربات ها در حوزه پزشکی است خاطرنشان کرد: در این راستا باید در مسیر دستیابی به اهداف دانشگاه های نسل سوم و چهارم گام برداریم و با بازنگری فرایندها بر اساس علم روز به اهداف ترسبم شده برسیم. 

,

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه باید امروز به شکل جهادی در حوزه های مختلف فعالیت کنیم تا بتوانیم در مسیر رفع مشکلات سلامت کشور حرکت نماییم اظهار کرد: کار جهادی باید مستمر و مداوم باشد و همه ما در برابر وظیفه ای که در حوزه های مختلف قبول می کنیم مسئول هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه