اخبار داغ

پیشکسوت باشگاه استقلال:

مدیرعامل سابق استقلال به این باشگاه خیانت کرد

مدیرعامل سابق استقلال به این باشگاه خیانت کرد
سعید مراغه‌چیان گفت: مجیدی در بازی با پرسپولیس باید ارسلان مطهری را زودتر وارد بازی می‌کرد و ژستد را بیرون می‌کشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با تحلیل بازی استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: متأسفانه بازی بی‌روح و سردی را مشاهده کردیم و موقعیت آنچنانی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد.

وی با بیان این‌که تیم‌های لیگ برتری به جز معدود بازی در سایر دیدارها فوتبال تماشاگرپسندی ارائه نکرده‌اند، گفت: تیم‌ها اکنون نتیجه‌گرا شده‌اند و عملکرد استقلال هم در بازی‌های گذشته راضی‌کننده نبوده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال عنوان کرد: هواداران از نتایج استقلال به‌هیچ عنوان راضی نبوده‌اند و آبی‌ها تماشاگرپسند بازی نکرده‌اند، امیدوارم در بازی‌های آینده انتظارات هواداران را برآورده کنند.

مراغه‌چیان بیان داشت: مجیدی در بازی با پرسپولیس باید ارسلان مطهری را زودتر وارد بازی می‌کرد و ژستد را بیرون می‌کشید، تاکنون از این مهاجم چیز خاصی مشاهده نکرده‌ایم و یامگا نیز در دفاع خوب بوده و در حمله نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

وی درباره عملکرد مصطفی آجورلو به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال هم گفت: آجورلو چند کار مثبت در استقلال انجام داده؛ از جمله امکانات لازم را برای کادرفنی و بازیکنان مهیا کرده که بهانه نداشته باشند، از سوی دیگر توانست تبلیغات محیطی را برای استقلال بگیرد و از این راه برای باشگاه درآمدزایی کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: متأسفانه مدیرعامل سابق به باشگاه استقلال و هواداران آبی خیانت و تیم را نابود کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه